فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو
فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو

ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند

ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند

ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند

دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند

ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 2932 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند

( + به همراه متن اصلی انگلیسی مقاله )


Electric Power Systems Research 111 (2014) 156–168

Stochastic multi-objective operational planning of smart distribution systems considering demand response programs 

 

 

The development of smart grids offers new opportunities to improve the efficiency of operation of Distributed Energy Resources (DERs) by implementing an intelligent Distribution Management System(DMS). The DMS consists of application systems that are used to support the DERs management under-taken by a Distribution System Operator (DSO). In this paper, a conceptual model for a Demand Response Management System (DRMS), conceived as an application system of a DMS, is presented. Moreover, an optimization tool, able to consider the available DERs (conventional or renewable Distributed Generations (DGs) and demand response) is proposed. The optimization tool uses a stochastic multi-objective method in order to schedule DERs and aims at minimizing the total operational costs and emissions while considering the intermittent nature of wind and solar power as well as demand forecast errors. In order to facilitate small and medium loads participation in demand response programs, a Demand Response Provider (DRP) aggregates offers for load reduction. The proposed scheduling approach for DERs is tested on a 69-bus distribution test system over a 24-h period

 

Keywords: DMS, Smart grid, Emissions, Multi-objective optimization, Demand response

 

برنامه­ریزی عملیاتی چندهدفه­ی تصادفی سیستم­های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه­های پاسخ دیماند

 

چکیده

توسعه­ی شبکه­های هوشمند فرصت­های جدیدی را برای بهبود بازده عملیات منابع انرژی پراکنده (DERها) با پیاده­سازی سیستم مدیریت توزیع هوشمند (DMS) ارائه می­دهد. DMS متشکل است از چند سیستم کاربردی که برای پشتیبانی از مدیریت DERهای مورد استفاده توسط اپراتور سیستم قدرت (DSO) بکار برده می­شود. در این مقاله، یک مدل مفهومی برای سیستم مدیریت پاسخ دیماند (DRMS) که تحت عنوان سیستم کاربردی DMS شناخته شده است ارائه می­شود. همچنین، یک ابزار بهینه­سازی که قادر به در نظر گرفتن DERها (تولیدات پراکنده­ی (DGهای) متداول و تجدیدپذیر و پاسخ دیماند) است ارائه می­شود. ابزار بهینه­سازی از روش چندهدفه­ی تصادفی به منظور زمان­بندی DERها استفاده می­کند و هدف آن مینیمم­سازی کل هزینه­های بهره­برداری و انتشارهاست در حالیکه ماهیت متناوبی (قطعی) توان بادی و خورشیدی و همچنین خطاهای پیش­بینی دیماند را مد نظر قرار می­دهد. به منظور تسهیل مشارکت بارهای کوچک و بزرگ در برنامه­های پاسخ دیماند، یک ارائه­دهنده­ی پاسخ دیماند (DRP) پیشنهادات را برای کاهش بار گردآوری می­کند. رویکرد زمان­بندی پیشنهادی برای Derها بر روی سیستم تست توزیع 69 باسه در 24 ساعت آزمایش می­شود.

 

کلمات کلیدی:

DMS، شبکه­ی هوشمند، انتشارها (آلودگی­ها)، بهینه­سازی چند هدفه، پاسخ دیماند

دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی عملیاتی چندهدفه ی تصادفی سیستم های توزیع هوشمند با در نظر گرفتن برنامه های پاسخ دیماند

پاورپوینت مرمت و حفاظت بناهای تاریخی خانه اسدی قزوین

پاورپوینت مرمت و حفاظت بناهای تاریخی خانه اسدی قزوین

پاورپوینت فوق العاده عالی و کامل و با کیفیت و زیبایی درجه یک از مرمت و حفاظت بناهای تاریخی خانه اسدی قزوین در 172 اسلاید قابل ویرایش و آماده جهت هرگونه ارائه در کنفرانس

دانلود پاورپوینت مرمت و حفاظت بناهای تاریخی خانه اسدی قزوین

پاورپوینت خانه اسدی قزوین 
پاورپوینت خانه اسدی
پاورپوینت مرمت و حفاظت خانه اسدی
پاورپوینت مرمت بنای خانه اسدی  
پاورپوینت مرمت خانه اسدی  
خانه اسدی قزوین 
خانه اسدی
مرمت و حفاظت خانه اسدی
مرمت بنای خانه اسدی  
مرمت خانه اسدی  
مقاله مرمت خانه اسدی  
تحقیق مرمت خانه اسدی  
مرمت خانه اسدی  
خانه اسدی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 24868 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 172

پاورپوینت مرمت و حفاظت بناهای تاریخی خانه اسدی قزوین

 

فهرست

طرح شماتیک فهرست

طرح مرمت واحیاء خانه اسدیها

شناخت

شناخت قزوین

شناخت خانه اسدیها

آسیب شناسی

آسیب نگاری

آسیب شناسی

شناخت قزوین

1- جغرافیای طبیعی

موقعیت جغرافیایی

پوشش گیاهی

بارندگی

رودها

قناتها

زلزله ها

منابع و نیروی انسانی

جمعیت

2- شاخت تاریخی قزوین

نام قزوین و ریشه های آن

دروازه های قزوین

شناخت خانه اسدیها

1- اقسام فضایی

1/1- فضای زندگی

طبقه همکف

طبقه اول

1/2- فضای ارتباطی

طبقه همکف

طبقه اول

زیرزمین

1/3- فضای خدمات

طبقه همکف

طبقه اول

زیرزمین

2- انتظام فضایی

محورها

انتظام فضای باز وبسته

تراکم ومساحت ها

3- شناخت خانه اسدیها

3/1- عناصر کالبدی

ورودی

پی ها

سقف ها

دیوارها

پله ها

کف ها

دروپنجره ها

تزئینات

عناصر کالبدی

1-ورودی

2-پی ها

3-سقف ها

تالار

دالان

زیرزمین

طبقه اول

4- دیوار ها

تالار

دالان

حیاط

5- پله ها

حیاط

زیرزمین

طبقه اول

قسمت مسکونی

6- کف ها

هشتی

تالار

حیاط

زیر زمین

7- در وپنجره ها

8- تزئینات

خنچه پوش ها

ارسی ها

آئینه کاریها

گچبریها

دانلود پاورپوینت مرمت و حفاظت بناهای تاریخی خانه اسدی قزوین

طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم

طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم

طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم

دانلود طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم

طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم
دسته بندی اینفوگراف
فرمت فایل doc
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم

 

فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات : 3
مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
قسمتی از متن :
 
‏طرح درس عوامل موثر در کشاورزی اجتماعی ‏پایه ‏ششم‏ (به روش کاوشگری)
‏عنوان درس = عوامل موثر در کشاورزی         مدت تدریس= دو جلسه (دوهفته)
‏پایه و مقطع= ششم ابتدایی         محل تدریس=کلاس و حیاط مدرسه
‏تعداد فراگیران=‏۲۵‏نفر           صفحه کتاب=‏۲۶‏تا‏۳۲
‏روش تدریس=روش کاوشگری       نام مدرس=
‏وسایل مورد نیاز=دانه حبوبات.برنج.میوه
 
 
‏اهداف جزیی=
‏۱‏٫آشنایی فراگیران با عوامل موثر در کشاورزی
‏۲‏٫آشنایی فراگیران با عوامل طبیعی و انسانی
‏۳‏٫آشنایی با مفهوم زراعت و باغداری
‏۴‏٫تقویت توانایی فراگیران در کاشت محصولات
 
‏اهداف رفتاری=
‏۱‏٫فراگیران بتوانند عوامل طبیعی که بر رشد گیاه موثر است تشخیص بدهند (مهارت)
‏۲‏٫فراگیر نسب به کار گروهی و کاوشگری علاقه پیدا کند(نگرش)
‏۳‏٫فراگیر مراحل کاوشگری خود را ترسیم کند(مهارت)
 
 

فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات : 3
مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
قسمتی از متن :
 
‏طرح درس عوامل موثر در کشاورزی اجتماعی ‏پایه ‏ششم‏ (به روش کاوشگری)
‏عنوان درس = عوامل موثر در کشاورزی         مدت تدریس= دو جلسه (دوهفته)
‏پایه و مقطع= ششم ابتدایی         محل تدریس=کلاس و حیاط مدرسه
‏تعداد فراگیران=‏۲۵‏نفر           صفحه کتاب=‏۲۶‏تا‏۳۲
‏روش تدریس=روش کاوشگری       نام مدرس=
‏وسایل مورد نیاز=دانه حبوبات.برنج.میوه
 
 
‏اهداف جزیی=
‏۱‏٫آشنایی فراگیران با عوامل موثر در کشاورزی
‏۲‏٫آشنایی فراگیران با عوامل طبیعی و انسانی
‏۳‏٫آشنایی با مفهوم زراعت و باغداری
‏۴‏٫تقویت توانایی فراگیران در کاشت محصولات
 
‏اهداف رفتاری=
‏۱‏٫فراگیران بتوانند عوامل طبیعی که بر رشد گیاه موثر است تشخیص بدهند (مهارت)
‏۲‏٫فراگیر نسب به کار گروهی و کاوشگری علاقه پیدا کند(نگرش)
‏۳‏٫فراگیر مراحل کاوشگری خود را ترسیم کند(مهارت)
 

 

 

دانلود طرح درس عوامل موثر در کشاورزی مطالعات اجتماعی پایه ششم

اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم
دسته بندی اینفوگراف
فرمت فایل doc
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

 

اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

 

فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات : 25
قسمتی از متن :
 
 چکیده
 
با نگاهی گذرا در می یابیم که معاون اجرایی نه تنها در ثبت مشخصات و نمرات دانش آموزان نقش اصلی را دارند بلکه در کلیه امورات هر واحد آموزشی مانند ثبت کلیه مشخصات,کلیه عوامل مدرسه , تنظیم برنامه هاو پیگیری بخشنامه ها گرفته تا دیگر موارد را به دوش میکشد.
 
  اگر خوب دقت شودو مورد توجه قرار گیرد تمام امورات در هر واحد آموزشی به کادر دفتری آموزشگاه ختم می شود.حال آنکه نیروی دفتری در مدارس بسیار کم است ودر آموزشگاه هایی که دانش آموز کمتری دارند نیروی دفتری تعلق نمی گیرد به مدارسی که این نیروی داده می شود .  سال های سال است معاون اجرایی پست ناشناخته جهت تمام کارکنان یک واحد آموزشی است که کماکان کلیه کارکنان و افراد آموزشی برای انجام فعالیت های اداری و دفتری نیازمند این پست سازمانی مهم هستند..لذا این موارد در آموزشگاهی مورد توجه قرار گرفته و می توان در این راستا تامل نمود
 
اینجانب شمس الملوک شهبازی بعد از 30 سال سابقه در آموزش و پرورش تصمیم گرفتم راهکار ها و روش های انجام بهینه وظایف خود را در قالب اقدام پژوهی انجام داده و آن را در اختیار همکاران عزیزم قرار دهم . شاید بتواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و سند تحول بنیادین موثر واقع شود.
 
 
 
 
 
 
 
کلیدواژه
 
معاونت ، اجرایی ، مدرسه ، وظایف ، دانش آموز
 
 
 
مقدمه
 
وقتی در شرح وظایف معاون اجرایی می نگریم می بینیم که یک معاون اجرایی باید با تمام کارکنان از رئیس مدرسه گرفته تا پایین ترین پست که در مدارس موجود است همکاری کند . تا چند وقت پیش که نام معاون اجرائی در مدارس نامی نا آشنا بود جایگاهی نداشت و در هر مرحله که افزایشی اتفاق می افتاد دفتر داران جایگاهی نداشتند. هم اکنون به گونه ای شده که لااقل بتواند به این قشر هم توجه شود.تجربیات خدمت در نظام آموزش و پرورش به بنده آموخت که چگونه به یک واحد آموزشی باید توجه شود تا هیچ گونه از برنامه ها یک سال  تحصیلی عقب نمانم . چرا در یک واحد آموزشی اگر خوب توجه کرد اکثر بارها بر روی معاون اجرایی آموزشگاه است.این یک کلاس نیست بلکه یک واقعیت است که در تمام مدارس کشور سایه افکنده است . تهیه کردن بخشنامه ها , ثبت نمودن بخشنامه ها,پیگیری بخشنامه ها و جواب دادن به آنها همگی برعهده مسئول معاون اجرایی گذاشته شده است.حتی اگر در مواردی هر چند اگر یک بخشنامه به قسمت دیگری ارجاع داده شود پیگیری و پاسخ آن نیز بر عهده معاون اجرایی گذاشته شده است . در زمان بر گزاری امتحانات داخلی هماهنگ  نهائی کار یک  معاون اجرایی بسیار سنگین است چرا که تهیه و تظیم صورت جلسه برگزاری هر امتحان بر عهده معاون اجرایی است . در بعضی از موارد حتی تکثیر سوالات  و بسته بندی سوالات را نیز از وظایف معاون اجرایی می دانند.حال چرا اینگونه موارد همگی باید بر عهده معاون اجرایی باشد.. در شرح وظایف یک دفتر دار (معاون اجرایی)به وضوح قید نشده است .
 
تمام سطر های یک شرح وظایف به تمام امورات یک واحد آموزشی اشاره شده  است.نوشته شده همکاری با معاون آموزشی نوشته شده همکاری با معاون پرورشی و غیره ........ دقیقا اشاره نکرده که تا چه حد یا چقدر وقتی کلمه همکاری قید شود تا آنجایی که لازم بدانند از یک مسئول دفتری کار می خواهند یا مسئولیت به او واگذاری می کنند .اینجانب شمس الملوک شهبازی بعد از 30 سال تجربه در آموزش و پرورش تصمیم گرفتم راهکار ها و وظایف معاونت اجرایی را در عملکردم و گزارش چگونگی آن به رشته تحریر درآورم.
 
 
 
بیان مسئله
 
باید بپذیریم وقتی که یک نظام آموزشی بر پایه تفکر مهندسی آموزش استوار گردد آسان تر می توانیم به آمال و اهداف آموزشی پیش بینی شده دست پیدا کرد.باید بپذیریم مسئولیت کادر مدرسه بخصوص معاونین مسئولیتی بسیار خطیری می باشد. معاونین مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار و تامین بلوغ عاطفی و سلامت روانی کودکان و نوجوانان هستند و مدرسه محلی است که درآن هر دانش آموز به منظور ارضای نیازهای خویش و براساس تجربه های قبلی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهد.
 
 مثلاً یک دانش آموزی پرخاشگر و بی انضباط است و دیگری فعالیت و پشتکار دارد، سومی رهبری می کند و آن یکی دلقک پیشه است و لودگی پیش می گیرد. بنابراین ما باید مدرسه را به محیطی تبدیل کنیم که در آن هر دانش آموزی بتواند دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس با ارزش بودن را تجربه کند. معاون اجرایی هم  درخصوص نظم دادن به پرونده های تحصیلی دانش آموزان ،نامه نگاری اداری بررسی آیین نامه ها وآشنایی کامل باسیستم متمرکز مدرسه  خود مدعای هم برشرایط سخت کاری یک معاون اجرایی می تواند باشد. معاون اجرایی هماهنگ کننده ی بین معلمان ومدیر وسایرمعاونین و دریک آموزشگاه می باشد. یک معاون اجرایی وقتی می تواند موفق باشد که بتواند رابطه ی خیلی خوبی با معلمان ودانش آموزان اولیا ومدیرداشته باشد.

فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات : 25
قسمتی از متن :
 
 چکیده
 
با نگاهی گذرا در می یابیم که معاون اجرایی نه تنها در ثبت مشخصات و نمرات دانش آموزان نقش اصلی را دارند بلکه در کلیه امورات هر واحد آموزشی مانند ثبت کلیه مشخصات,کلیه عوامل مدرسه , تنظیم برنامه هاو پیگیری بخشنامه ها گرفته تا دیگر موارد را به دوش میکشد.
 
  اگر خوب دقت شودو مورد توجه قرار گیرد تمام امورات در هر واحد آموزشی به کادر دفتری آموزشگاه ختم می شود.حال آنکه نیروی دفتری در مدارس بسیار کم است ودر آموزشگاه هایی که دانش آموز کمتری دارند نیروی دفتری تعلق نمی گیرد به مدارسی که این نیروی داده می شود .  سال های سال است معاون اجرایی پست ناشناخته جهت تمام کارکنان یک واحد آموزشی است که کماکان کلیه کارکنان و افراد آموزشی برای انجام فعالیت های اداری و دفتری نیازمند این پست سازمانی مهم هستند..لذا این موارد در آموزشگاهی مورد توجه قرار گرفته و می توان در این راستا تامل نمود
 
اینجانب شمس الملوک شهبازی بعد از 30 سال سابقه در آموزش و پرورش تصمیم گرفتم راهکار ها و روش های انجام بهینه وظایف خود را در قالب اقدام پژوهی انجام داده و آن را در اختیار همکاران عزیزم قرار دهم . شاید بتواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و سند تحول بنیادین موثر واقع شود.
 
 
 
 
 
 
 
کلیدواژه
 
معاونت ، اجرایی ، مدرسه ، وظایف ، دانش آموز
 
 
 
مقدمه
 
وقتی در شرح وظایف معاون اجرایی می نگریم می بینیم که یک معاون اجرایی باید با تمام کارکنان از رئیس مدرسه گرفته تا پایین ترین پست که در مدارس موجود است همکاری کند . تا چند وقت پیش که نام معاون اجرائی در مدارس نامی نا آشنا بود جایگاهی نداشت و در هر مرحله که افزایشی اتفاق می افتاد دفتر داران جایگاهی نداشتند. هم اکنون به گونه ای شده که لااقل بتواند به این قشر هم توجه شود.تجربیات خدمت در نظام آموزش و پرورش به بنده آموخت که چگونه به یک واحد آموزشی باید توجه شود تا هیچ گونه از برنامه ها یک سال  تحصیلی عقب نمانم . چرا در یک واحد آموزشی اگر خوب توجه کرد اکثر بارها بر روی معاون اجرایی آموزشگاه است.این یک کلاس نیست بلکه یک واقعیت است که در تمام مدارس کشور سایه افکنده است . تهیه کردن بخشنامه ها , ثبت نمودن بخشنامه ها,پیگیری بخشنامه ها و جواب دادن به آنها همگی برعهده مسئول معاون اجرایی گذاشته شده است.حتی اگر در مواردی هر چند اگر یک بخشنامه به قسمت دیگری ارجاع داده شود پیگیری و پاسخ آن نیز بر عهده معاون اجرایی گذاشته شده است . در زمان بر گزاری امتحانات داخلی هماهنگ  نهائی کار یک  معاون اجرایی بسیار سنگین است چرا که تهیه و تظیم صورت جلسه برگزاری هر امتحان بر عهده معاون اجرایی است . در بعضی از موارد حتی تکثیر سوالات  و بسته بندی سوالات را نیز از وظایف معاون اجرایی می دانند.حال چرا اینگونه موارد همگی باید بر عهده معاون اجرایی باشد.. در شرح وظایف یک دفتر دار (معاون اجرایی)به وضوح قید نشده است .
 
تمام سطر های یک شرح وظایف به تمام امورات یک واحد آموزشی اشاره شده  است.نوشته شده همکاری با معاون آموزشی نوشته شده همکاری با معاون پرورشی و غیره ........ دقیقا اشاره نکرده که تا چه حد یا چقدر وقتی کلمه همکاری قید شود تا آنجایی که لازم بدانند از یک مسئول دفتری کار می خواهند یا مسئولیت به او واگذاری می کنند .اینجانب شمس الملوک شهبازی بعد از 30 سال تجربه در آموزش و پرورش تصمیم گرفتم راهکار ها و وظایف معاونت اجرایی را در عملکردم و گزارش چگونگی آن به رشته تحریر درآورم.
 
 
 
بیان مسئله
 
باید بپذیریم وقتی که یک نظام آموزشی بر پایه تفکر مهندسی آموزش استوار گردد آسان تر می توانیم به آمال و اهداف آموزشی پیش بینی شده دست پیدا کرد.باید بپذیریم مسئولیت کادر مدرسه بخصوص معاونین مسئولیتی بسیار خطیری می باشد. معاونین مسئول تغییر و اصلاح رفتارهای ناسازگار و تامین بلوغ عاطفی و سلامت روانی کودکان و نوجوانان هستند و مدرسه محلی است که درآن هر دانش آموز به منظور ارضای نیازهای خویش و براساس تجربه های قبلی رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهد.
 
 مثلاً یک دانش آموزی پرخاشگر و بی انضباط است و دیگری فعالیت و پشتکار دارد، سومی رهبری می کند و آن یکی دلقک پیشه است و لودگی پیش می گیرد. بنابراین ما باید مدرسه را به محیطی تبدیل کنیم که در آن هر دانش آموزی بتواند دوست داشتن و دوست داشته شدن و احساس با ارزش بودن را تجربه کند. معاون اجرایی هم  درخصوص نظم دادن به پرونده های تحصیلی دانش آموزان ،نامه نگاری اداری بررسی آیین نامه ها وآشنایی کامل باسیستم متمرکز مدرسه  خود مدعای هم برشرایط سخت کاری یک معاون اجرایی می تواند باشد. معاون اجرایی هماهنگ کننده ی بین معلمان ومدیر وسایرمعاونین و دریک آموزشگاه می باشد. یک معاون اجرایی وقتی می تواند موفق باشد که بتواند رابطه ی خیلی خوبی با معلمان ودانش آموزان اولیا ومدیرداشته باشد.

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم وظایف و مسئولیت های خودم را در راستای معاونت اجرایی به صورت بهینه نهادینه سازم

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)

دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)
دسته بندی اینفوگراف
فرمت فایل doc
حجم فایل 130 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 6

مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی

قسمتی از متن :

 

طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)

 

عنوان تدریس:دریاهای ایران             مدت تدریس:۴۵دقیقه

 

پایه مقطع:ششم ابتدایی                    محل تدریس: کلاس درس

 

تعداد فراگیران:۱۸ نفر                   صفحه کتاب:۸۷الی ۹۱

 

روش تدریس :نه گام گانیه(در گام چهارم:همیاری -فن سوم تقسیم موضوع به بخش های مختلف)

 

زمان :۴۵ دقیقه                         نام مدرس: مهرعلیان

 

نحوه ارزشیابی :نمره ای-توصیفی

 

 

 

هدف کلی:

 

آشنایی با دریاهای ایران

 

اهداف جزیی:

 

  • ۱- بادریای خزرآشنا شود.
  • ۲- نام های گوناگون دریای خزر رابداند.
  • ۳- باویژگی دریای خزر آشنا شود
  • ۴- بامکان دریای خزر رابرروی نقشه آشنا شود
  • ۵- با رودهایی که به دریای خزر می ریزد آشنا شود
  • ۶- با کشورهایی که در همسایگی دریای خزر می باشد آشنا شود.
  • ۷- با دریای خلیج فارس آشنا شود.
  • ۸- جزایر خلیج فارس رابشناسد
  • ۹- بزرگترین جزیره خلیج فارس را بداند
  • ۱۰- با نام های خلیج فارس آشنا شود
  • ۱۱- تعریف خلیج را بداند

دانلود طرح درس روزانه مطالعات اجتماعی پایه ششم ( دریاهای ایران)