a520341_imagesCA4OEKR1.jpg

فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

فرمت فایل : docx

حجم : 297

صفحات : 161

گروه : پژوهش ها

توضیحات محصول :

پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه و تاثیرات آن بر وضعیت فرهنگی وارتباطی

 

 

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه ………………………………………………..……………………1

بیان مسئله ………………………………………….….…………………...2

اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………….….….……………………6

اهداف تحقیق ……………………………………….….……....……………9

سوالات تحقیق ……………………………………………………………..10

فرضیات تحقیق …………………………………………………….………12

تعاریف واژگان …………………………………………………….………13

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………..……………20

درآمدی بر مطالعات انجام شده در باب حوزه تحقیق ………………….…………..……………..21

درآمدی بر نظریات، تئوری ها و اندیشه ها ……………………….………….…..…………….45

تاریخچه ای از نخستین اندیشه های جامعه شناختی ارتباطات ………….…….……..……………...45

نظریه های رسانه شناسی: اینیس و مک لوهان …………………..……….……..………………49

نظریات مکتب شیکاگو: لاسول، لازارسفلد (مرتون ) و لوین ………....…………..………..………52

ارتباطات جمعی و فرهنگ ………………………………………………..……..…….…….56

به سوی تعریف فرهنگ …………………………………………………….……….……...58

مشخصات فرهنگ ………………………………………………………….…….…….…59

تکنولوژی ارتباطات و فرهنگ ……………………………………………..……….....….… 59

دیدگاه مک لوهان در مورد تحول فرهنگی …………………………………..…………….…...60

جنبه های جامعه شناختی تلفن همراه ……………………………………………………...…61

استفاده کنندگان تلفن همراه در ایران …………………………………………………….…...62

تلفن همراه و فاصله میان زمان – مکان …………………………………..…………………...64

مصرف تظاهری تلفن همراه ……………………………………………..………………….67

متنی کردن، زبان و کد اجتماعی ……………………………………………………………70

اقتصاد صنعت تلفن همراه در ایران ………………………………………….………………75

تلفن همراه، عدم قطعیت و اعتماد ………………………………………….………………...77

تلفن همراه، سبک زندگی و آینده ……………………………………………………………78

موبایل، هویت فردی و فردگرایی ………………………………………..…………………...82

تلفن همراه، دسترسی فوری و فرهنگ فوری …………………………...………………………86

موبایل به عنوان تکنولوژی فردی و خصوصی …………………………....……………….…….87

موبایل، تکنولوژی شخصی و اطلاعات شخصی ...……………………....………………………...87

تفسیر نسبی از ابعاد شخصی موبایل ……………………………….…………………………88

موبایل، فردیت، دوستان و خانواده ……………………………………………………...……89

موبایل، ابعاد فردی و عمومی: ضرورت ها و محدودیت های اجتماعی ………………………………90

 

فصل سوم: روش

روش تحقیق …………………………………………………………………………….94

ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………95

پایایی ابزار ……………………………………………………………………………...95

شیوه اجرای پرسشنامه ……………………………………………………………………97

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………………………..……97

شیوه تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………....…98

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

یافته های توصیفی ………………………………………………………………..……100

یافته های مبتنی بر سوالات تحقیق ………………………………………………………..107

یافته های مبتنی بر فرضیات تحقیق ……………………………………………………….128

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه ……………………………………………………………….………………..140

نتایج تحقیق ………………………………………………………….………………...142

بحث …………………………………………………………………………………147

پیشنهادات تحقیق ……………………………………………………………………….153

محدودیتهای تحقیق ……………………………………………………………………...154

منابع و مآخذ …………………………………………………………………………...155

قیمت محصول : 15000 تومان

دانلود
برچسب

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته ارتباطات دانشکده روان شناسی و علوم اجتماعی دانلود پایان نامه بررسی نقش تلفن همراه کسب درآمد اینترنتی دانلود مقاله دانلود نرم افزار دانلود اندروید دانلود پایان نامه دانلود پروژه دانلود پرسشنامه دانلود فایل دانلود پاورپوینت دانلود کتاب دانلود نمونه سوالات دانلود گزارش کارآموزی دانلود طرح توج

تاریخ ارسال: شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:39 | نویسنده: علی | چاپ مطلب 0 نظر

نمونه سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

نمونه سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

نمونه سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

دانلود نمونه سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

هلال احمر
جمعیت هلال احمر
منابع آزمون هلال احمر
سوالات هلال احمر
دسته بندی نمونه سوالات استخدامی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7621 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 376

مجموعه ی سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر شامل سوالات زیر است : ( تمامی سوالات دارای پاسخنامه میباشد)

۳۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه

۳۲۵ سوال احکام و معارف اسلامی به همراه پاسخنامه

۲۸۵ سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه

۳۱۵ سوال کامپیوتر به همراه پاسخنامه

۲۶۵ سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخنامه

جزوه اساسنامه جمعیت هلال احمر

حزوه آموزش کمکهای اولیه

جزوه مرور مختصر بر تاریخچه صلیب سرخ و هلال احمر

شما با مطالعه این نمونه سوالات می توانید گام بزرگی به سمت استخدام شدن در این آزمون بردارید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر

تاریخ ارسال: یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 21:14 | نویسنده: علی | چاپ مطلب 0 نظر

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

فرمت فایل : docx

حجم : 29

صفحات : 18

گروه : علوم انسانی

توضیحات محصول :

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

متغیرها: اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

توضیحات: 18 صفحه فارسی (word)

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

2-2-  اختلالات یاد‌گیری

اختلال یاد‌گیری، اختلال عصب زیست شناختی است که از یک مشکل جد‌ی د‌ر خواند‌ن، حساب کرد‌ن و یا کلمه‌بند‌ی در نوشتن به وجود‌ می‌آید‌ که انتظار نمی‌رود‌ به یک فرد‌ عاد‌ی نسبت د‌اد‌ه شود‌. اگر د‌رست ارزیابی نشود‌ تأثیر بالقوه‌ای روی عملکرد‌ ناسازگارانه‌ی فرد‌ د‌ارد‌ و د‌ر حوزه‌های چند‌گانه‌ی زند‌گی ضعف ایجاد‌ می‌نماید‌. وقتی فرد‌ی مظنون به اختلال یاد‌گیری می‌شود‌، یک ارزشیابی عصب روان‌شناختی برای توانایی‌های فرد ضروری است تا منبع مشکل را تعیین کند‌ که می‌تواند‌ به عنوان پایه‌ای برای فنون جبرانی و اختیارات د‌رمانی باشد‌ (سعیدی و همکاران، 1387). 
......................

ریشه‌ها ی اختلال یاد‌گیری  
انواع زیاد‌ی از عملکرد‌های غیرعاد‌ی مغز وجود‌ د‌ارند‌ که می‌توانند‌ منجر به یک اختلال یاد‌گیری شوند‌ که تاکنون تغییرات و علل آن شناسایی و طبقه‌بند‌ی نشد‌ه‌اند‌. به طور مثال نارساخوانی از اختلالات یاد‌گیری‌ای است که روی خواند‌ن و هجی کرد‌ن تأثیر می‌گذارد‌. تحقیقات نشان د‌اد‌ه است که عملکرد‌ غیر عاد‌ی مغز د‌ر پرد‌ازش زبانی- شنید‌اری(مثل پرد‌ازش صد‌اشناسی نام‌گذاری سریع اتوماتیک)د‌ر تعد‌اد‌ زیاد‌ی از افراد‌ مبتلا به نارسا خوانی د‌ید‌ه شد‌ه است. (حسین نژاد و همکاران، 1383).     

................

- ﻣﺸﮑﻼت و اﺧﺘﻼﻻت رﻳﺎﺿﯽ  

ﺗﻌﺪاد زﻳﺎدﯼ از داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان ﻣﻘﺎﻃﻊ اﺑﺘﺪاﻳﯽ، راهنمایی و دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن، در ﻳﺎدﮔﻴﺮﯼ دروس رﻳﺎﺿﯽ دﭼﺎر ﻣﺸﮑﻞ هستند و ﺑﺎ اﻳﻦ ﮐﻪ ﺑﻪ اﻧﺪازﻩ داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان هﻤﺴﺎن ﺧﻮد ﺗﻼش ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر را ﻧﺪارﻧﺪ. ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺁﻣﻮزﮔﺎران ﺑﺮاﯼ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺁﻧﺎن اﻳﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ها را اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دهﻨﺪ که شامل موارد زیر است:

- ﭘﻨﺪ و اﻧﺪرز ﺑﻪ داﻧﺶ ﺁﻣﻮزان ﺑﺮاﯼ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ درﺳﯽ ﺑﻴﺸﺘﺮ

.........................

2-3-1- عوامل اختلالات یادگیری ریاضی

1- ادراکی- حرکتی

ادراک، محرکات شنوایی، بینایی و لامسه را سازماندهی، دارای ساختار تعبیر و تفسیر می کند کودکانی که ناتوانی ادراکی دارند معمولاً برای تعبیر و تفسیر و پیداکردن معنی محرکهای محیطشان دچار مشکل می شوند. اگرچه بعضی از کودکانیکه ناتوانیهای ادراکی دارند به خاطر کندی پیشرفت تحصیلی مراجعه داده می شوند. معلمین و متخصصین باید تلاش کنند عوامل دخیل شکست تحصیلی را کشف کنند. این علل می تواند شامل اختلالات توجه، افتراق بینایی، ناتوانیهای شنوایی، ادراکی و یا ناتوانیهای بینایی-ادراکی و یا حافظة بینایی باشد. بسیاری از کودکان مشکلاتی دارند که به خاطر ترکیب دو یا چند مورد از این علل به وجود آمده است با ارزیابی این عوامل ممکن است معلم یک عامل اصلی دخیل را پیدا کند که مانع و محدود کنندة توانایی کودک برای موفقیت تحصیلی است (بنی عقیل و همکاران، 1387).

....................

رابطه هوش و یادگیری

هوش توانایی ذهنی است و قابلیت‌های متنوعی همچون استدلال، برنامه‌ریزی، حل مسئله، تفکر انتزاعی، استفاده از زبان، و یادگیری را در بر می‌گیرد.  غالبا ًمعیارهای معینی نظیرِ توانایی حلِ مساله، استدلال، قدرتِ حافظه و مانند آن را تعیین کننده ی هوش در هر فرهنگی می دانند. 

منابع:

اسلاوین، رابرت. (2002). جمع بندی تحقیقات انجام شده پیرامون یادگیری مشارکتی. ترجمه فاطمه فقیهی، فصلنامه تعلیم و تربیت، سال هشتم، شماره 2، ص 42.

افروز، م. (1389). بررسی علل موثردر افت تحصیلی ریاضی ابتدایی.اندیشه‌های نو، دوره یازدهم، ص 12.

....................

.........................

قیمت محصول : 20000 تومان

دانلود
برچسب

مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی مبانی نظری اختلالات یادگیری مشکلات و اختلالات ریاضی مبانی نظری اختلالات یادگیری مشکلات اختلالات ریاضی مبانی نظری اختلالات یادگیری، مشکلات و اختلالات ریاضی

تاریخ ارسال: شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 11:19 | نویسنده: علی | چاپ مطلب 0 نظر

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری

فرمت فایل : doc

حجم : 2604

صفحات : 74

گروه : هتل داری

توضیحات محصول :

پایان نامه و پروژه نهایی کارشناسی رشته: مدیریت هتلداری

بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری

 

مطالعه موردی هتلهای 4 و 5 ستاره گروه پارسیان در تهران

*ضمیمه فایل پرسش و پاسخ در 205 صفحه

چکیده

در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نظر نوع توصیفی است و برای سنجش اطلاعات از پرسشنامه با طیف لیکرت هفت گزینه ای استفاده شده است . جامعه آماری مهمانان هتلهای 4 و 5 ستاره گروه پارسیان در تهران بوده و حجم نمونه 67 برآورد شده که برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است . یافته پژوهش بیانگر وجود رابطه مثبت و معناداری میان کیفیت خدمات و وفاداری مشتری است . بعلاوه یافته های این پژوهش نشان می دهد ، متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نقش میانجی را در رابطه کیفیت خدمات و وفاداری ایــفا می کنند و خود نیز تاثیر مثبت و معناداری بر ایجاد وفاداری دارند.

واژه های کلیدی :

وفاداری ، کیفیت خدمات ، رضایت مندی مشتری ، اعتماد.

 مقدمه

صنعت میزبانی و هتلداری به عنوان یک صنعت نیاز به آموزش استانداردهای مهمان داری مهارت فنی ، دانش اصول خدمات دهی ، رعایت بهداشت ، توسعه منابع انسانی ، اهمیت روابط عمومی و حفظ کیفیت مطلوب غذا و نوشابه را دارد لازمه تحول بنیادین و ارتقاءهتلداری در ایران قبل الگوهای رفتاری خاص از سوی مدیران و پرسنل ، آموزش پرسنل و مدیران ستادی و میانه و انتقال الگوهای رفتاری به پرسنل تحت امر می باشد لذا رفتار پرسنل هتلها در برابر میهمانان و گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوریکه جامعه و صنعت توریسم نیازمند آدمهای توسعه یافته می باشد .

مشتری مداری و مدیریت مشتری مداری CRM یکی از رازهای موفقیت سازمانها است سازمانها در جهت تامین این موضوع به جنبه های مختلف فعالیتهای خود که یکی از آنها عرضه خدمات کیفی است بپردازد اصولاً در صنعت هتلداری خدمات دهی برتر با توجه به عوامل مختلفی حاصل می شود.

عاملی دیگر که می تواند موجب افزایش خدمات دهی برتر گردد توجه به اصول کیفیت جامع است اصولاً در وضعیت هتلداری خدمات دهی برتر با توجه به عوامل مختلفی حاصل می شود واین عوامل شامل توسعه منابع انسانی ، روابط عمومی ، و TQM مدیریت جامع کیفیت است .

 شما امروزه بر اثر تغییرات سریع اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی در سطح جهان با تغییرات بنیادی در ساختارهای سازمانی شرکتهای سرمایه گذاری در کلیه مراحل تولید ، عرضه و عملیات بازاریابی مواجه هستید . رقابت های شدید بین المللی برای جذب مشتری و ارتقاء سطح رضایتمندی با توجه به تولید انبوه ، باعث ظهور پدیده جدیدی تحت عنوان « هوشیاری توده های مصرف کننــده » شده است که قشــر جدیدی را به عنوان « مصرف کننــدگان حرفه ای » پدید آورده است . این مشتــریان حرفه ای تقاضا و انتظارات آنان در هیچ یک از موقعیت ها و فرصــتهای زمانی ثابت و کلیشه ای نیست . انتظارات قابل تغییر آنان نسبت به اطــلاعات ارائه شده به آنها ، مقدار ، کیفیت ، قیمت در هر زمان ممکن است شما را دچار چالش کند و شرایط بازارداری و تاکتیکهای حفظ مشتــری شما را با بحران روبرو نماید . اینجاست که در صنعت گردشگری نقش عامل انسانی دو چندان می شود و دیگر از توسعه فن آوری نوین و سایر عوامل دخیل در روند تولید خدمات کاری بر نمی آید .لذا این عامل انسانی متخصص و آموز ش دیده است که قادر خواهد بود خدمات و سرویسهایی را به مشتریان عرضه کند که از « تضمیــن کیفیت » برخوردار باشد . خدماتی که به مشتــری تحت عنوان گردشگر یا مسافر به او ارائه می شود همزمان که توسط شما تولید می گردد ، او مصرف می کند . 

 

 

 

 

فهرست

چکیده ‌ط

فصل اول. ‌ی

. ‌ی

مقدمه. 1

بیان مسئله. 3

اهمیت پژوهش و اهداف آن. 3

فرضیه های پژوهش... 4

فصل دوم. 5

تاریخچه. 6

وفاداری مشتری.. 6

کیفیت خدمات.. 6

کیفیت خدمات و نظام. 7

سطح تحلیل. 8

رئوس رضایتمندی مشتری از نگاه مدیران هتل. 20

تئوری های مرتبط با موضوع. 21

نتیجه گیری.. 25

مشتری مداری.. 27

پیشینه تحقیق. 30

خلاصه تاریخچه هتلهای بررسی شده 31

هتل پارسیان استقلال. 31

هتل آزادی.. 33

هتل اوین.. 34

هتل پارسیان انقلاب.. 36

هتل کوثر. 37

فصل سوم. 40

روش پژوهش... 41

متغیرهای پژوهش... 41

ابزار جمع آوری داده ها 42

تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 42

فصل چهارم. 43

بخش اول آمار توصیفی.. 44

بخش دوم آمار استنباطی.. 47

فصل پنجم. 50

بحث  و نتیجه گیری.. 51

پیشنهادها 53

ضمائم و منابع. 54

منابع. 60

 

قیمت محصول : 55000 تومان

دانلود
برچسب

پایان نامه و پروژه نهایی کارشناسی رشته مدیریت هتلداری بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتلهای 4 و 5 ستاره گروه پارسیان در تهران بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر ارزش ویژه نام تجاری

تاریخ ارسال: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 13:49 | نویسنده: علی | چاپ مطلب 0 نظر

بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی در شرکتهای خدمات انرژی در استان کردستان - به همراه پرسشنامه

بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی در شرکتهای خدمات انرژی در استان کردستان - به همراه پرسشنامه

بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی در شرکتهای خدمات انرژی در استان کردستان - به همراه پرسشنامه

فرمت فایل : docx

حجم : 5245

صفحات : 199

گروه : مدیریت

توضیحات محصول :

بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی در شرکتهای خدمات انرژی در استان کردستان - به همراه پرسشنامه


چکیده فارسی:

 

با عنایت به اینکه با تاسیس هرسازمان فرهنگ درآن شکل می گیرد و از طرفی فرهنگ سازمانی بـر بهـروری نیـروی انسانی که از مهمترین منابع هرسازمان است مؤثر است و نیز ارائه خدمات بهتراز طریق نیـروی انـسانی صـورت مـی پذیرد لذا شناسایی ارتباط بین فرهنگ سازمان ی و بهره وری در شرکتهای خدمات انرژی در اسـتان کردسـتان مـورد بررسی قرار می گیرد. این تحقیق بر حسب هدف کـاربردی و بـر اسـاس شـیوه گـردآوری داده هـا توصـیفی از نـوع پیمایشی با استفاده از پرسشنامه است. در روش تحقیق توصیفی هدف توصیف کردن شرایط یـا پدیـده هـای مـورد بررسی است و روش پیمایشی به عنوان یکی از زیر بخشهای روش تحقیق توصیفی بـرای بررسـی توزیـع ویژگیهـای جامعه آماری بکار می رود . در این پژوهش نیز محقق بـه توصـیف و بررسـی میـزان بکـارگیری ارتبـاط فرهنـگ سازمانی بر بهره وری کارکنان در شرکت های خدمات انرزی در استان کردستان می پـردازد. بـا توچـه بـه مطالـب بدست آمده براساس مدل دنیسون و تایید هر چهار فرضیه مشاهده گردید که فرهنگ سازمانی و ابعـاد آن از جملـه عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی در شرکت های خدمات انرژی در استان کردستان بوده و بـا توجـه بـه نتـایج حاصل از این تحقیق می توان پیشنهاداتی را برای ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در این شرکت ها ارائه داد.

فهرست نمودارها

 

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان..................................................................................

101

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان..........................................................................................

103

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به سایقه پاسخ دهندگان......................................................................................

104

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان...................................................................

106

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به سمت سازمانی پاسخ دهندگان.....................................................................

107

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به نوع استخدام پاسخ دهندگان........................................................................

109

نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به محل خدمت پاسخ دهندگان..........................................................................

110

نمودار توزیع د نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به وضعیت تاهل پاسخ دهندگان............................................

112

نمودار توزیع د نمودار توزیع درصد فراوانی مربوط به وضعیت استقرار پاسخ دهندگان........................................

113

نمودار ابعاد فرهنگ سازمانی بین شرکتهای مورد مطالعه............................................................................................

114

نمودار ابعاد بهره وری نیروی انسانی بین شرکتهای مورد مطالعه...............................................................................

116

نمودار نرمال بودن باقیمانده ها..........................................................................................................................................

142

نمودار بهره وری نیروی انسانی بر اساس نوع شرکت....................................................................................................

154

نمودار فرهنگ سازمانی بر اساس نوع شرکت.................................................................................................................

156

.

 

 

فهرست

 

عنوان

صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

 

-1 -1 مقدمه............................................................................................................................................

2...........

-1 -2

تعریف موضوع.........................................................................................................................................

2

-1 -3

دلایل انتخاب موضوع- ضرورت و اهمیت.........................................................................................

5

-1 -4

مزایایی که این موضوع در بردارد.......................................................................................................

6

-1 -5

بیان مساله...............................................................................................................................................

6

-1 -6

روش پژوهش........................................................................................................................................

10

-1 -7

سوال های تحقیق...............................................................................................................................

10

-1 -8

فرضیات تحقیق....................................................................................................................................

11

-1 -9

اهداف تحقیق.......................................................................................................................................

11

-1 -10

محدودیتهای تحقیق........................................................................................................................

13

1 -11 واژه های کلیدی.................................................................................................................................

13

1 -12 تعاریف عملیاتی فرهنگ سازمانی...................................................................................................

13

-1 -13

تعاریف عملیاتی بهره وری.............................................................................................................

15

فصل دوم: ادبیات تحقیق

 

-2 -1

مفهوم فرهنگ......................................................................................................................................

18

-2 -2

تعریف فرهنگ.....................................................................................................................................

21

-2 -3

ویژگیهای فرهنگ...............................................................................................................................

26

-2 -4

مفهوم فرهنگ سازمانی......................................................................................................................

28

-2 -5 سطوح و لایه های فرهنگ سازمانی................................................................................................

34

-2 -6 شیوه پیدایش فرهنگ سازمانی........................................................................................................

36

-2 -7 فرهنگ سازمانی قوی و ضعیف........................................................................................................

40

-2 -8

انواع فرهنگ سازمانی.........................................................................................................................

42

-2 -9

ابعاد سازمانی........................................................................................................................................

47

-2 -10

ویژگیهای فرهنگ سازمانی............................................................................................................

50

-2 -11 بررسی ابعاد فرهنگ سازمانی براساس مدل دنیسون...............................................................

53

-2 -12 چهار رکن فرهنگ سازمانی از دیدگاه دنیسون..........................................................................

53

-2 -13 سابقه و تاریخچه بهره وری............................................................................................................

54

-2 -14

تعریف بهره وری...............................................................................................................................

56

-2 -15 عوامل مؤثر در افزایش بهره وری..................................................................................................

58

 

 

-2 -16

بهره وری نیروی انسانی......................................................................................................................

63

-2 -17

فرهنگ بهره وری.................................................................................................................................

70

-2 -18 هفت C برای ایجاد فرهنگ بهره وری.............................................................................................

77

-2 -19 نقش فرهنگ سازمانی در ارتقاء بهره وری......................................................................................

79

-2 -20

موانع بهبود بهره وری..........................................................................................................................

82

-2 -21

منافع و فواید بهره وری.......................................................................................................................

82

-2 -22 مشخصات مطلوب سیستم اندازه گیری بهره وری........................................................................

84

-2 -23

ابعاد هفتگانه بهره وری.......................................................................................................................

85.

-2 -24

پیشینه تحقیق......................................................................................................................................

86.

-2 -25 نمونه تحقیقات انجام گرفته داخلی و خارجی در خصوص موضوع مربوطه.............................

89

-2 -26

مدل مفهومی پژوهش..........................................................................................................................

90

-2 -27 مدل شماتیک فرهنگ سازمانی دنیسون.........................................................................................

91

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

-3 -1 مقدمه........................................................................................................................................................

93

-3 -2

روش پژوهش...........................................................................................................................................

93

-3 -3

جامعه ،نمونه آماریو روش نمونه گیری ............................................................................................

93

-3 -4

روش گردآوری اطلاعات.......................................................................................................................

94

-3 -5

ابزار گردآوری اطلاعات..........................................................................................................................

94

-3 -6 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.............................................................................................................

95

-3 -7

بهره گیری پایانی نتایج مورد انتظار...................................................................................................

95.

-3 -8

قلمرو تحقیق...........................................................................................................................................

95.

-3 -9

محدودیتهای تحقیق..............................................................................................................................

95

-3 -10

پایایی......................................................................................................................................................

95

-3 -11

روایی.......................................................................................................................................................

95

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری

 

-4 -1 مقدمه........................................................................................................................................................

99

-2

-4

توصیف متغیرهای تحقیق...................................................................................................................

100

-3

-4

تحلیل متغیرهای تحقیق.....................................................................................................................

117

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پشنهادات

 

-5 -1 مقدمه......................................................................................................................................................

162

-5 -2 نتایج کلی................................................................................................................................................

163

-5 -3 نتایج فرضیه ها و سؤالات پژوهش.....................................................................................................

164

-5 -4 پیشنهادات کاربردی.............................................................................................................................

171

-5 -5 پیشنهاد برای محققان آتی..................................................................................................................

172

-5 -6 منابع و مآخذ..........................................................................................................................................

174

 

پیوستها..............................................................................................................................................................

175

 

فهرست جداول

 

جدول توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان........................................................................................

100...

جدول توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان ................................................................................................

102

جدول توزیع فراوانی مربوط به سابقه پاسخ دهندگان ...............................................................................................

104

جدول توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات پاسخ دهندگان...........................................................................

105

جدول توزیع فراوانی مربوط به سمت سازمانی پاسخ دهندگان ..............................................................................

107

جدول توزیع فراوانی مربوط به نوع استخدام پاسخ دهندگان ..................................................................................

108

جدول توزیع فراوانی مربوط به محل خدمت پاسخ دهندگان ..................................................................................

110

جدول توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تاهل پاسخ دهندگان .................................................................................

111

جدول توزیع فراوانی مربوط به وضعیت استقرار پاسخ دهندگان .............................................................................

113

جدول آماره های توصیفی متغیرهای مستقل..............................................................................................................

114.

جدول آماره های توصیفی متغیرهای وابسته................................................................................................................

115

جدول نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای وابسته.....................................................................................................

118

جدول نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل....................................................................................................

118

جدول آزمون دو جمله ای جهت بررسی فرهنگ سازمانی ......................................................................................

120

جدول آزمون دو جمله ای جهت بررسی وضعیت بهره وری نیروی انسانی..........................................................

121

جدول نتیجه آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین فرهنگ سازمانی و بهره وری ............................................

122

همبستگی بین متغیرها(شاخص های کفایت رگرسیونی )........................................................................................

123

جدول آزمون F جهت معنادار بودن رگرسیون.............................................................................................................

123

جدول معنادار بودن ضریب رگرسیونی فرهنگ سازمانی و بهره وری......................................................................

124

جدول نتیجه آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین سازگاری و بهره وری نیروی انسانی.................................

125

جدول نتیجه آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین انطباق پذیری و بهره وری نیروی انسانی........................

129

جدول نتیجه آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین درگیرشدن در کار و بهره وری نیروی انسانی................

132

جدول نتیجه آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین رسالت و بهره وری نیروی انسانی.....................................

136

جدول متغیرهای ورودی و خروجی با استفاده از رگرسیون گام به گام.................................................................

140

شاخص های کفایت مدل بین بهره وری نیروی انسانی و عوامل فرهنگی..............................................................

141

آنالیز واریانس جهت معنادار بودن رگرسیون گام به گام............................................................................................

141

جدول معنادار بودن ضرایب رگرسیونی عوامل فرهنگ سازمانی و بهره وری.........................................................

143

جدول آزمون فریدمن فرهنگ سازمانی به تفکیک شرکت های مورد مطالعه.......................................................

145

جدول آزمون فریدمن بهره وری نیروی انسانی به تفکیک شرکت های مورمطالعه..............................................

146

جدول نتیجه رتبه بندی آزمون فریدمن فرهنگ سازمانی کلی.................................................................................

148

جدول نتیجه رتبه بندی آزمون فریدمن بهره وری نیروی انسانی کلی...................................................................

150

جدول آنالیز واریانس جهت بررسی و مقایسه بهره وری نیروی انسانی بر حسب شرکت....................................

151

جدول مقایسه دو به دوی بهره وری نیروی انسانی شرکت به روش آزمون شفه..................................................

152

جدول رتبه بندی بهره وری نیروی انسانی بر حسب نوع شرکت.............................................................................

153

جدول آنالیز واریانس جهت بررسی و مقایسه فرهنگ سازمانی برحسب شرکت...................................................

155

جدول مقایسه دو به دوی فرهنگ سازمانی شرکت به روش آزمون شفه.................................. ....156

جدول رتبه بندی فرهنگ سازمانی بر حسب نوع شرکت...................................................... ..157

جدول نتیجه آزمون ضریب همبستگی پیرسون بین فرهنگ سازمانی و بهره وری به تفکیک شرکتها 159. ... ....

 

قیمت محصول : 11000 تومان

دانلود
برچسب

بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی در شرکتهای خدمات انرژی در استان کردستان به همراه پرسشنامه

تاریخ ارسال: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 13:48 | نویسنده: علی | چاپ مطلب 0 نظر
( تعداد کل: 74 )
   1      2     3     4     5      ...      15   >>
صفحات
سیستم افزایش آمار هوشمند تک باکس
عطر - عطر گیرنده دیجیتال موبایل خرید اینترنتی تک سبد گیرنده دیجیتال موبایل خرید دانگل براوو دانگل ezcast گن لاغری گن لاغری میس بلت عینک ریبن اصل خرید hot shaper خرید لیوان لنزی ساخت وبلاگ فروش گوش پاکن برقی لباس زنانه ساعت مچی ارزان هاست لینوکس خرید کیف اسباب بازی مگامایند 19500 تومان مونوپاد دستکش جادویی سیلور تاچ مونوپاد حرفه ای ساعت دیواری فانتزی کارواش خانگی خرید مونوپاد ارزان خرید لباس زنانه فروش فانی بافت خرید ساعت دیواری مدرن پاور بانک همراه اتو موی پرو ویو prowave چراغ جادویی لایت آپ light up عینک آفتابی مارک فانتوم جادویی خرید مونوپاد با ضمانت فروشگاه خرید ساعت دیواری خرید گن لاغری مردانه شلوار ساپورت عینک آفتابی پلیس دستگیره آشپزخانه سیلیکونی خرید ساعت مچی کاسیو ساعت مچی کاسیو عینک آفتابی مردانه توپ هاور بال hover ball ساخت وبلاگ رایگان دوره آموزشی| کلاس| بازرسی فنی| جوش| پایپینگ| رنگ - دوره بازرسی جوش پایپینگ مدرک معتبر و بین المللی گواهینامه رنگ و سندبلاست تبادل لینک طراحی فروشگاه اینترنتی - طراحی فروشگاه اینترنتی خرید اینترنتی جدیدترین محصولات - خرید اینترنتی جدیدترین محصولات گیره کوچک کننده بینی - گیره کوچک کننده بینی تم باکس Theme Box - تم باکس Theme Box خرید عینک آفتابی - خرید عینک آفتابی خرید محصولات پرفروش - خرید محصولات پرفروش سایت بیوگرافی - سایت بیوگرافی تبادل لینک - تبادل لینک سایت تبادل لینک - سایت تبادل لینک فروشگاه تی شرت و پلیور خرید ساعت مچی شرکت نورپردازی خرید آنلاین کتاب خرید ساعت مچی فروش کفش دخترانه و کتانی پسرانه خرید ساعت دیواری تلویزیون شهری تبادل لینک سایت سرگرمی - سایت سرگرمی خبرگزاری کارون - پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کارون خرید اینترنتی گن ساعت شنی - خرید اینترنتی گن ساعت شنی سلطان موزیک - بزرگترین مرجع موسیقی جهان تبادل لینک - تبادل لینک سایت بیوگرافی - سایت بیوگرافی خرید کمربند میس بلت - خرید کمربند میس بلت 98 پست خرید پستـی عینک آفتابی زنانه و مردانه پاور بانک ارزان ثبت آگهی و تبلیغ - درج آگهی- درج تبلیغ - ثبت رایگان اطلاعات شغلی