فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو
فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

فرمت فایل : pptx

حجم : 406

صفحات : 26

گروه : مدیریت

توضیحات محصول :

عنوان: پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی)

فرمت:‍ پاورپوینت

تعداد اسلاید: 26 اسلاید

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان" تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده " می باشد که در حجم 26 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری

عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری

تعریف رضایتمندی

خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟

ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان

زنجیره فایده مایکل پورتر

فرآیند فعالیتهای اصلی

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

دو روش حفظ مشتریان

مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

5 سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری

سطوح مختلف بازاریابی رابطه

روشهای ایجاد فایده برای مشتریان

انواع مشتری

تعریف مشتری سودآور

سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟

تعریف مزیت رقابتی

تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)

تعریف کیفیت

ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر

مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا

نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

 

قیمت محصول : 9000 تومان

دانلود
برچسب

دانلود پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری تعریف رضایتمندی ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان زنجیره فایده مایکل پورتر فرآیند فعالیتهای اصلی محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته دو روش حفظ مشتریان مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی

مبانی نظری صادرات خدمات فنی و مهندسی

مبانی نظری صادرات خدمات فنی و مهندسی

مبانی نظری صادرات خدمات فنی و مهندسی

فرمت فایل : docx

حجم : 216

صفحات : 70

گروه : علوم انسانی

توضیحات محصول :

مبانی نظری صادرات خدمات فنی و مهندسی دارای 70صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش میباشد

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

توضیحات: 53 صفحه فارسی (word)-

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

2-1- خدمات فنی و مهندسی

از آنجا که تعریف دقیق هر واژه به تبیین صحیح آن واژه و مباحث مرتبط کمک شایانی می‌کند، لازم است تعریف جامع و قانونی از این موضوع داشته باشیم. بر اساس ماده (1) آئین نامه مقررات حمایتی دولت برای صادرات خدمات فنی و مهندسی، «صادرات خدمات فنی و مهندسی» عبارت است از: «صادرات مجموعه فعالیت‌های هدفدار مهندسی، تدارکات، اجرا، ساخت، تعمیر کالا و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی، نصب و راه اندازی، نظارت و آموزش‌های مربوط، انتقال دانش فنی، فعالیت‌های نرم افزاری (مدیریت، طراحی، مشاوره، خدمات انفورماتیک)، مطالعات توسعه و نظایر آن‌ها به نحوی که صدور کالای صرف‌محسوب نشود». برابر تعریف فوق، صادرات خدمات فنی و مهندسی دامنة گسترده‌ای از فعالیت‌ها را در بر می‌گیرد، لذا در صورتی می‌توان از پتانسیل‌های فراوان موجود در تمامی این زمینه‌ها به نحوی هماهنگ استفاده کرد که امکان هماهنگی و سازماندهی داخلی برای انجام عملیات فنی و مالی در خارج از کشور از طریق اعمال حمایت‌های اداری، مالی، سیاسی، اقتصادی و حقوقی- قانونی کارآمد، جامع و هدفمند پشتیبانی شود.

چهار ویژگی اصلی خدمات عبارت است از:

1- ناملموس بودن: یعنی نمی توان آن‌ها را قبل از خرید لمس کرد یا دید؛ لذا مدیریت مناسب در بازاریابی خدمات باید سعی در قابل لمس کردن خدمات قابل ارائه خود کند و یا منافع حاصل از کاربرد این خدمات را از طریق روش‌های اطلاع رسانی نظیر تصاویر، مجلات و غیره به مشتریان اعلام کند. (سعادت و همکاران، 1385).

.............

2-2-1-  تاریخچه خدمات فنی و مهندسی در جهان

............

2-2-2- تاریخچه خدمات فنی و مهندسی در ایران

..................

2-2-3- صادرات خدمات فنی و مهندسی ایران در سال های اخیر

.................

2-2-4- سهم ایران از صادرات خدمات فنی و مهندسی در جهان

................

2-3- رقابت جهانی و مزیت رقابت ملی

..................

2-4- مزایای صدور خدمات فنی و مهندسی

...............

2-4-1) ارز آوری

بررسی­های علمی ثابت کرده است رشد اقتصادی کشورها به دلایلی چند با رشد صادرات آنها ارتباط مستقیم دارد. مهمترین دلیل این است که صادرات جزیی از تقاضای کل جامعه  محسوب شده و با اثر مستقیم و تکاثری بر روی تولید داخلی، نیاز به افزایش سرمایه­گذاری دارد. همچنین رشد صادرات سریعاً منابع تولیدی را از بخش­های کم بازده به بخش­های پر بازده متنقل و بهره گیری از صرفه جویی­های ناشی از مقیاس را امکان­پذیر می­نماید. رشد صادراتع در نهایت، به رشد سریع بهره­وری نیز می­انجامد.

.................

تحقیقات و پژوهش­های انجام شده در زمینه امور اجتماعی در تمام موارد حکایت از این دارد که یکی از مهمترین زمینه­های بروز پدیده­ی بزه اجتماعی و تعارض به حقوق دیگران فقر و بیکاری است. بدیهی است که برداشتن گامی هرچند کوچک در این راستا نه تنها باعث کاهش حجم بیکاری خواهد شد بلکه اگر با دیدی کلان به موضوع نگریسته شود خواهیم دید که در کاهش میزان بزه اجتماعی ناشی از بیکاری تاثیری مستقیم خواهد داشت. آمار ارائه شده توسط معاونت خدمات صادراتی و بازاریابی وزارت بازرگانی نشان می­دهد که کشور ترکیه طی سال­های 1997 تا 1999، برای 38 هزار نیروی کار ترک در اجرای پروژه­های فنی و مهندسی خویش در دیگر کشورها ایجاد اشتغال کرده است (جلالی، 2012).

............

2-4-6) برتری صدور خدمات نسبت به کالا

.............

از این رو فاکتورهای متعددی وجود دارد که باعث برتری صادرات خدمات نسبت به کالا می­شود تا جایی که می­توان گفت علیرغم کم بودن حجم ریالی صادرات این بخش در حال حاضر اهمیت آن بسیار بیشتر از صادرات دیگر بخش­ها است. «صدور خدمات غالباً به خاطر تأثیر قابل توجهی که بر صدور کالاهای کارخانه­ای باقی می­گذارد، اهمیت بسیار دارد به طوری که گفته می­شود، صدور یک واحد خدمات می­تواند به صدور چهار واحد کالا منجر شود» (اسدی و همکاران، 1383).

...........

2-5- ساختار صادرات خدمات فنی و مهندسی در کشور

..................

2-5-1- ساختار دولتی

..................

2-5-2- ساختار غیر دولتی

......................

2-5-3- شرکت­های فعال در امر صادرات

....................

2-5-4-  قوانین حمایتی

.......................

2-6- الزامات صادرات خدمات فنی و مهندسی

....................

2-6-1-  بازاریابی[1]

...............

2-6-2-  رعایت استانداردهای جهانی

اگرچه استاندارد از بستر کالا بوجود آمد، اما تکنیک­ها و سری­های مختلف آن تقریباً همه­ی جنبه­های زندگی را در بر گرفته است. خدمات نیز از این قاعده مستثنی نیستند، خصوصاً خدمات فنی و مهندسی که ظرافت­های خاص خود را دارد. اصولاً هر کشور برای خود دارای یک استاندارد با مشخصات و ضوابط خاص خود می­باشد. اما سری­های مختلف استاندارد نیز در سطح جهان بوجود آمدهد است که جنبه بین المللی به خود گرفته­اند و دریافت نشان آنها حتی در داخل کشور می­تواند از عوامل مؤثر بر میزان فروش باشد. بعنوان مثال Iso یا سازمان بین المللی استانداردسازی که یک سازمان غیر دولتی است و حتی وابسته به سازمان ملل متحد هم نیست، استانداردهای مختلفی را برای تولیدات مختلف تدوین کرده است. این استانداردها حتی بهداشت، ایمنی، حفظ محیط زیست و ... را در بر می­گیرد، با اینکه هیچ قدرتی برای تحمیل کاربرد آنها وجود ندارد. اما شرکت­ها و سازمان­های گوناگون با تلاش برای کسب استانداردها خود را ملزم به رعایت آنها می­کنند، چرا که رعایت استاندارد، جایگاه اعتماد مشعری را نسبت به هر شرکت بالاتر می­برد (فیرمپونگ و می[2]، 2007).

...............

2-6-3-  کیفیت

....................

از سوی دیگر خدمات فنی و مهندسی بخاطر دارا بودن جنبه­های متعدد و متفاوت از قبیل امور طراحی، اجرا، ساخت تجهیزات پیچیده، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و ... از شاخص­های مختلف کیفیت برخوردار است. لذا ارائه کیفیت مطلوب به مشتریان در عرصه­ی صادرات خدمات فنی و مهندسی از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است (رضامند و جلالی، 2012).

...........

2-6-4-  سیاست خارجی قوی

..............

2-6-5-  توانایی­های فنی و تکنولوژیکی

.........

2-6-6- تخصص

............

2-6-7-  حمایت­های مالی و مقرراتی از سوی دولت

..................

2-6-8- حمایت­های غیر دولتی

....................

2-6-9-  نمایشگاه­ها[3]

...............

2-6-10-  آموزش

................

2-7- موانع صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور

موانعی که در حال حاضر در بخش صادرات خدمات فنی و مهندسی، وجود دارد را می­توان به دو گروه عمده تقسیم­بندی کرد:

مشکلات درون سازمانی

مشکلات برون سازمانی

در ابتدا مفهوم هر یک را بررسی کرده و سپس مواردی از هرکدام شرح داده می­شود:

..................

منابع:

ابراهیمی نژاد، م و شاکری، ا. 1388. مروری بر نقش فرهنگ در موفقیت پروژه های صدور خدمات فنی و مهندسی. پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه، 11 صفحه.

ابراهیمی، ا. 1384. ویژگی های شرکت موفق پیمانکار پروژه های صنایع نفت و گاز. اولین همایش صنایع فراساحل و حضور در بازار های جهانی، 7 صفحه.

................

Ahmed, Z.U., Craig, J.C., Baalbaki, I., & Hadadian, T.V. (2004). Export barriers and firm internationalization: A study of Lebanese entrepreneurs. Journal of Management and World Business Research, 1(1), 11-22.

Arnold, Jens, Beata Javorcik, and Aaditya Mattoo (2007), "Does services liberalization bene_t manufacturing _rms ? Evidence from the Czech Republic," World Bank Policy Research Working Paper.

…………………..


[1] - Marketing

[2]- Firmpong and Mmeih

[3] - Exhibitions

قیمت محصول : 26000 تومان

دانلود
برچسب

مبانی نظری صادرات خدمات فنی و مهندسی مبانی نظری صادرات خدمات فنی و مهندسی مبانی نظری صادرات خدمات فنی مبانی نظری خدمات فنی و مهندسی خدمات فنی و مهندسی

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

فرمت فایل : docx

حجم : 2473

صفحات : 54

گروه : علوم انسانی

توضیحات محصول :

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

متغیرها: مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری الکترونیک، بازاریابی بانکی

توضیحات:54 صفحه فارسی (word)

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

2-1- مقدمه

با گذر اقتصاد سنتی و دوره های صنعتی و فرا صنعتی ، مشتری به صورت عنصر اصلی و حیاتی یک سازمان یا بنگاه تعریف می شود . به نحوی که از دیدگاه رقابتی فضای  کسب و کار امروز ، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود . بنگاه های اقتصادی به عنوان بهترین راه رسیدن به پیروزی و حیات و رشد و کسب و کارشان بر مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز[1] می کنند. در دنیای امروز( محیط کسب و............

2-2-  مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی عبارت است از فرآیند برنامه‌ریزی و اجرای پندار، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تامین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد  (کانتاپیپات، 2009).

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان (جانسون[2]، 2009:ص27 )....................

2-3- اصول مدیریت ارتباط با مشتری

 با وجود آن که مدیریت با مشتری به طور گسترده ای به عنوان یک رهیافت کسب و کار و یا فرآیند ( کرامتیان و دیگران[3] ( 2010 ) شناخته شده ، اما هیچ تعریف مشخصی از  آن وجود ندارد . سوییفت[4] ( 2001 ) ، این نوع مدیریت را به صورت زیر تعریف کرده است : .....................

2-3-1- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

 اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان در هر بنگاه و یا سازمانی ، به دنبال کسب یکسری اهداف مشخص و همسو با خواسته های سازمان یا بنگاه می باشد . بسیاری از متخصصان و صاحب نظران حوزه بازاریابی ، اهداف مشخصه ای را برای مدیریت ارتباط............

2-4- مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی

 یکی از مهمترین مزیت های بانکداری نوین عبارت است از تمرکز بر مجاری جدید توزیع ، ارایه خدمات اصلاح شده به مشتریان و استفاده از راهبردهای نوین الکترونیکی و مجازی . بنابراین مشتری محوری یکی از مزایای استقرار و بهره برداری بانکداری نوین است . به این معنا که خدمات و محصولات بر اساس نیازهای مشتریان طبقه بندی شده و به اتکای سامانه یکپارچه  اطلاعات مشتریان[5]  یا سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی ارایه می شود . مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی از طریق مسیرهای ارتباطی ممکن در جهت سود آوری و حیات پایدار سازمان و یا بنگاه تکیه دارد . مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی یک استراتژی بازاریابی ، فروش و خدمات بر خط یکپارچه می باشد که در شناسایی ، بدست آوردن و نگهداری مشتریان که به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت می باشند ، ایفای نقش می کند . مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ، ارتباط بین شرکت با مشتریانش را بوسیله ایجاد و افزایش ارتباط با مشتری از طریق تکنولوژی جدید ، بهبود و افزایش می بخشد . نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ، پروفایل ها و تاریخچه ای از هر تماس سازمان با مشتریانش بوجود می آورد . مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، ترکیبی از سخت افزار ، نرم افزار ، کاربردها و تعهدات مدیریتی می باشد .

 دایچه (2002 ) مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی  را به دو صورت کلی تعریف کرده است :

الف ) مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی عملیاتی ..................

2-5-4- اهمیت مدیریت روابط مشتری تحت  وب

استراتژی های بازار یابی سنتی حول مفهوم چهار p یعنی قیمت، محصول، توزیع و ترفیع جهت افزایش سهم بازار متمرکز بودند و توجه اولیه آنها افزایش حجم مبادلات بین فروشنده و خریدار بود. در این زمینه حجم فروش، معیار عملکرد استراتژیها و تاکتیک های بازار یابی بود. اما مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که فراتر از افزایش حجم مبادله می باشد و هدف آن افزایش سود آوری، درآمد و رضایت مشتری است. برای تحقق این اهداف، سازمان ها از مجموعه وسیعی از ابزار ها، رویه ها و روش ها ی ارتباطات با مشتری استفاده می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری تمام مولفه هایی است که در درون یک سازمان با مشتری و به شیوه ای هوشمند در ارتباطند. بسیاری از عملیات و فعالیت های روزمره کسب و کار ها با مشتریان سر و کار دارند. از این رو فراهم آوردن سیستم هایی که بتواند هر کدام از این وظایف را بهبود بخشند برای موفقیت حیاتی است (منتقمی، 1382: ص25)......................

6-4-4- تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتری

در دنیای امروز ، سازمان ها و یا بانک هایی موفق خواهند بود که بتوانند رضایت مشتریان خود را بیشتر تامین کنند چرا که مشتری مهمترین دارایی هر سازمان ، بنگاه و یا بانک می باشد .

موفقیت و ایستایی در عرصه حوزه های مختلف مستلزم بر آورده نمودن نیازهای مشتریان به گونه ای مطلوب و اقتصادی است و مشتریان شاه کلید موفقیت بنگاه های اقتصادی در بازارهای رقابتی  به شمار می آیند . در شرایط کنونی ، مشتری مداری ، حفظ مشتری و کسب رضایت مشتری در سازمان ها از اهمیت فزاینده ای برخوردار است . بسیاری از متخصصان دریافته اند که رضایت مشتری بخشی تاثیر گذار در انجام یک تجارت موفق است و تقریباً هیچ تجارتی نمی تواند بدون وجود  رضایت مشتری به بقای خود ادامه دهد ( یوکسل و دیگران[6] (2010 ) . تاکید  محققان بر اهمیت رضایت مشتری در صنعت بانکداری و نقش آن در راه های مختلف نگهداشت مشتری غیر قابل چشم پوشی است ( فرکوهار و دیگران [7] (2008 ) .

2-5- بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیکی، نوعی خدمت بانکی است که نخستین باردر سال1995 درآمریکا مورد استفاده قرار گرفت و پس ازآن به سرعت در میان کشورهای توسعه یافته و سپس درکشورهای درحال توسعه گسترش یافت. بانکداری الکترونیکی به عنوان ابزارها, تکنیک ها و راه حل های خودکار سازی فرآیند ارایه مستقیم محصول ها و خدمت های مختلف و متنوع بانکداری سنتی و جدید به مشتریان از طریق کانال های ارتباطی دو سویه، تعریف می شود. بانکداری الکترونیکی شامل سیستم هایی است که مشتریان, افراد مختلف یا بنگاه های تجاری و غیر تجاری را قادر می سازد تا به حساب ها و تراکنش های مالی شرکت خود دسترسی داشته و یا اطلاعاتی در زمینه محصولات و خدمات از طریق شبکه های خصوصی و عمومی اطلاع رسانی همچون اینترنت به دست آورند. آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد شامل، روش های نظارت و بررسی خدمات بانکداری الکترونیکی, سیستم های هدایت اصول عمومی برای مدیریت ریسک بانکداری الکترونیکی و خلاصه ای از پیشنهادات برای آموزش مشتریان و تامین امنیت است (شعبان پور و همکاران، 1390: صص 31-33)...............

2-5-1- اهمیت طراحی وب

کسب و کار اینترنتی جدید بوده و با پیدایش کامپیوتر ، اینترنت، و توسعه ی جامعه ی خدماتی به عنوان یکی از سریع ترین کسب و کارها از نظر تعداد، سود و حجم در عرصه تجارت جهانی مطرح هستند. کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود. این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پیشرفت کرده است. خرید و فروش اینترنتی به کوچکترین کسب و کارها نیز این امکان و فرصت را می دهد که به مخاطبان خود در سطح جهانی با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند (گلچین و بختایی، 1385: ص79)..........

2-5-2- اهمیت تبلیغات در وب

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو، ۲۰۰۲: ص 37). اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت ما از خیلی چیزهای ارزشمند می شود. با داشتن یک وب سایت و تبلیغات اینترنتی، صاحبان و مدیران آن وارد عرصه تجارت الکترونیک می شوند و امکان استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک برای آنها بوجود می آید از مهمترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد .............

2-5-2-1- تبلیغات اینترنتی در ایران، راهبردها و راهکارها

در ایران اینترنت از سال ۱۳۷۶ بطور نسبتاً فراگیر به کار گرفته شده است و تعداد کاربران آن بطور فزاینده ای در طول سالیان اخیر افزایش یافته است. با وجود اینکه تعداد سایتهای فارسی از رشد بسیاری برخوردار بوده است اما همچنان تعداد تبلیغات............

2-5-3- قیمت گذاری تحت وب  و اهمیت و چگونگی آن

امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند، به گونه ای که اندیشمندان این دو را از یکدیگر قابل تفکیک نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل کننده یکدیگر هستند. دیگر اینترنت یک ابزار قابل چشم پوشی و یا برای سرگرمی نیست، بلکه به یکی از لوازم ضروری زندگی بشر مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است. اینترنت..........

قیمت گذاری در بازار الکترونیک
قیمت گذاری در بازار بر مبنای هزینه صورت می گیرد. در یک زنجیره ارزش عمودی فعالیتها باید به صورت سلسله مراتبی تعریف..............

2-6- بازاریابی بانکی

نزدیک به دو دهه از فعالیت بانک‌های دولتی در ایران می‌گذرد.این بانک‌ها تلاش کرده‌اند تا به عنوان‌ اهرم اقتصادی در سرمایه‌گذاری‌های کلان کشور و همچنین،در خدمت‌رسانی به مردم نقش پویایی را ایفا کنند،اما با توجه به تغییر و تحولات جامعه،رشد سواد مردم و تغییر وضعیت زندگی آنها،پیشرفت‌ روزافزون تکنولوژی،بانک‌های دولتب نیز دریافته‌اند که تنها ارایه خدمات فعلی و فعالیت‌های روزمره‌ کنونی کافی نیست و باید برای ماندگاری این‌ بنگاه‌های اقتصادی،در جلب و جذب و حفظ مشتری‌ کوشش نمایند و شیوه‌های بازاریابی را در فعالیت‌های‌ خود اعمال کنند. البته طی سال‌های اخیر،تعدادی از.........

منابع:

ابراهیمی، حمید. 1379. مفاهیم علمی مدیریت بازاریابی. فصلنامه مدرس علوم انسانی ، دوره 3، شماره 12، صص 11-34.

آشتیانی، پ. 1388. همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری. ماهنامه تدبیر-سال هجدم-شماره181 انتشارات نشر اندیشه.

..............

..............

 


[1] - Customer Relationship Management (CRM)

[2]- Johnson

[3] - Keramatian and et al (2010)

[4] - Swift (2001)

[5] - Customer  Information Systems

[6] - Yuksel and et al (2010)

[7] - Farquhat and (2008)

قیمت محصول : 21000 تومان

دانلود
برچسب

مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی مشتری مداری خدمات بانکداری الکترونیک جذب و حفظ مشتری بانکداری الکترونیک بازاریابی بانکی مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری خدمات بانکداری الکترونیک جذب و حفظ مشتری بانکداری الکترونیک بازاریابی بانکی

مبانی نظری سهم بازار بانک، کیفیت خدمات، مدل های ارزیابی کیفیت خدمات

مبانی نظری سهم بازار بانک، کیفیت خدمات، مدل های ارزیابی کیفیت خدمات

مبانی نظری سهم بازار بانک، کیفیت خدمات، مدل های ارزیابی کیفیت خدمات

فرمت فایل : docx

حجم : 128

صفحات : 33

گروه : مبانی و پیشینه نظری

توضیحات محصول :

مبانی نظری سهم بازار، سهم بازار بانک، کیفیت خدمات، مدل های ارزیابی کیفیت خدمات

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

خلاصه ای از کار:

سهم بازار

سهم بازار[1] به معنی قسمتی از کل بازار است که بنگاه های تولیدی یا خدماتی آن را به خود اختصاص می دهند. بعبارت دیگر، نیازهای آن قسمت را تامین می کنند. سهم بازار یکی از ملاک های کمی مقایسه وضعیت یک صنعت با صنعت دیگر یا کل صنایع مشابه است. منظور از صنعت، گروهی از شرکت ها است که کالا یا طبقه ای از کالاها را عرضه می کنند که جانشین نزدیک یکدیگرند (ربیع زاده، 1386: 48).

.......................

- سهم بازار صنعت بانکی

بانک ها نهادهای مالی هستند که دارایی ها را از منابع گوناگون جمع آوری کرده و آنها را در اختیار بخش هایی قرار می دهند که به نقدینگی نیاز دارند. از این رو بانک ها شریان حیاتی هر کشور محسوب می شوند. به موازات ورود بانک های خصوصی به بازارهای مالی، تقاضا برای انواع خدمات بانکی نیز افزایش چشمگیر یافته است. بانک ها برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر در جهت افزایش سهم بازار و سودآوری به دنبال استفاده از انواع روش های بهبود عملکرد در جذب مشتریان هستند، در این میان ارزیابی عملکرد بانک ها از اهمیت خاصی برخوردار است و به یکی از مهم ترین فعالیت های مدیران بانک ها تبدیل شده است (مؤتمنی، جوادزاده و تیزفهم، 1389: 142).

...................

- شاخص های سهم بازار

همانطور که گفته شد، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه اقتصادی هر کشور ایفا می کنند. در حال حاضر با توجه به تعداد قابل توجه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در کشور و همچنین با توجه به روند خصوصی سازی بانک ها و افزایش رقابت در حیطه بانکداری، توجه به سهم بازار بانک ها بدلیل رابطه مستقیم آن با سودآوری آنها، از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است؛ زیرا یکی از مهمترین اهداف بانک ها در نظام بانکداری ایران، کسب سهم بازار حداکثری می باشد (رفیعی شمس آبادی و کریمخانی، 1390: 12؛ Mirzaei, Liu and Moore, 2011: 5).

...................

- کیفیت خدمات[2]

امروزه با رشد بازارهای گوناگون مالی، رقابت شدید رقبا و نیاز بیش از پیش مردم به خدمات بانکی منجر به این شده است که بانک ها سعی در مشتری گرایی داشته باشند و از سوی دیگر، تلاش های خود را در جهت تجهیز منابع و هدایت و تخصیص این منابع به طرح های مختلف اقتصادی- اعم ازدولتی و خصوصی- بسیج کنند. بنابراین، بانک ها به منظور حفظ بقا و دستیابی به اهداف خود، به جلب اعتماد و رضایت مشتریان که در نهایت به افزایش میزان تقاضای آنها از خدمات بانکی منجر می شود، نیاز مبرم دارند. لذا این موسسات بایستی به عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی خود توجه کافی مبذول دارند (ونوس و صفاریان، 1383: 26)......

.................

-مدل های ارزیابی کیفیت خدمات 

برای ارزیابی کیفیت خدمات، باید ابعاد تعیین کننده آن را شناخت. ابعاد کیفیت خدمات معیارهایی هستند که الزامات و انتظارات مشتریان را در چگونگی ارائه خدمات پوشش می دهند. شناخت دقیق این ابعاد و همچنین شناخت مدل های ارزیابی کیفیت خدمات توانایی سازمان را برای اندازه گیری سطح کیفیت خدمات افزایش می دهند (الوانی و ریاحی، 1382). در ادامه به برخی از این مدل های ارائه شده توسط محققین پرداخته می شود.

....................

- مدل تحلیل شکاف های هفتگانه کیفیت خدمات

شکاف در ارائه خدمات، بحرانی ترین مسئله است؛ زیرا ارزیابی کلی مشتری از آنچه انتظار داشته در مقایسه با آنچه دریافت کرده، می باشد. هدف نهایی در بهبود کیفیت خدمات، کم کردن این شکاف ها تا حد امکان می باشد (ابراهیمی، 1390: 46). بر این اساس لاولاک و رایت از هفت شکاف بالقوه در کیفیت خدمات نام می‌برند؛ که عبارتند از:

-مدل گرونروز[3]

.........................

- مدل لهینتون و لهینتون

......................

- مدل جانسون

....................

- مدل تحلیل شکاف های پنجگانه کیفیت (مدل سروکوآل[4])

....................

- مدل تحلیل شکاف های هفتگانه کیفیت خدمات

..............

-مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی

.....................

-مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهاد شده

..................

- مدل گذر خدماتی تعدیل شده[5]

............

- مدل رفتاری کیفیت خدمات[6]

.....................

- مدل سلسله مراتب کیفیت خدمات

...................

- مدل کیفیت خدمات بانکی ([7]BSQ)

....................

منابع:

امیدی نژاد، محمد. (1387). گزارش عملکرد نظام بانکی کشور، تهران، نشر موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، چاپ اول.

پورزرندی، محمد ابراهیم و منصوره غلامرضا. (1385). طراحی و تدوین الگوی ارزیابی آثار اعمال مدیریت دارایی و بدهی در بانک ها با استفاده از مدل برنامه ریزی آرمانی، مجله ریاضیات کاربردی واحد لاهیجان، سا سوم، شماره 10، صص 33-50

خداداد کاشی، فرهاد و پری جعفری لیلاب. (1391). بررسی ساختار بازار در صنعت بانکداری ایران (1380-1385)، بررسی های بازرگانی، شماره 52، صص 34-40

............................

........................

 

 


[1] Market Share

[2] Service Quality

[3] Gronroos

[4] SERVQUAL

[5] Modified service journey model

[6] Behavioral service quality model

[7] Bank service quality

قیمت محصول : 22000 تومان

دانلود
برچسب

مبانی نظری سهم بازار سهم بازار بانک کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات

مبانی نظری خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک

مبانی نظری خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک

مبانی نظری خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک

فرمت فایل : docx

حجم : 273

صفحات : 43

گروه : مبانی و پیشینه نظری

توضیحات محصول :

مبانی نظری خدمات و کیفیت، مدیریت کیفیت جامع، خدمات الکترونیک، دولت الکترونیک

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

خلاصه ای از کار:

مفاهیم خدمات وکیفیت 

- تعریف خدمت

 به اعتقاد کاتلر[1]، خدمت به مشتری شامل کلیه اقدامهایی است که شرایط را به گونه ای مهیا وتسهیل می­کند تا مشتریان بتوانند با افراد مناسب در سازمان مواجه شوند و خدمات، و پاسخهای سریع و رضایت بخش دریافت کرده، مشکلاتشان به سرعت حل شود (منوریان، 1383، 108).........

...........

- تعاریف کیفیت

فلسفه های معرفی شده در این بخش تعاریف مختلفی از کیفیت پیشنهاد می کند، اما همه آنها همچنان در اطراف رضایت مشتری دور می زند. جوران[2] کیفیت را به صورت ((مناسب برای مصرف)) تعریف می کند و............

.........

- مفهوم مدیریت کیفیت جامع

مدیریت کیفیت جامع، صرفاً روش ثابتی در مدیریت نیست، بلکه تغییر در روش های انجام کار در تمامی طول عمر سازمان است. لذا جهت بهبود فرآیند، پرسنل باید بدانند چه کاری انجام دهند، روش های صحیح انجام کار را در اختیار داشته باشند و قادر به اندازه گیری میزان بهبود فرآیند و مقدار دستیابی به آن باشند.

مدیریت کیفیت جامع مجموعه ای از چهار اصل و هشت مفهوم اساسی است. این اصول عبارتند از:

- تأمین رضایت مشتری

- مدیریت از طریق حقایق

- مدیریت مبتنی بر کارکنان

- بهبود مستمر(کانجی و اشر،1381،ص1).

............

بستر سازی برای تحقق کیفیت جامع

..............

- کیفیت خدمات

..............

- رابطه بین کیفیت و رضایت مشتری.

............

- سنجش کیفیت خدمات 

کیفیت خدمات درجه اختلاف بین ادراک مشتریان و انتظارات آنها از خدمات است (اعرابی و اکرمی، 1382، 274). کیفیت خدمات رسیدن به نیاز مشتری است (روشن، 1384،ص82)........

..............................

-کیفیت خدمات در بخش دولتی

بزرگترین دشواری در برخورد با محیط بخش دولتی امکان سنجش یا اندازه گیری نتایج یا حتی تولیدات به شیوه­ای هدفمند است و این موضوع محدودیتهای واقعی بر بستری می گذارد که مفاهیم کیفیت گرفته شده از بخش خصوصی باید در مورد آن به کار رود. در نتیجه، درحالیکه قصد و هدف هنوز در بهبود بخشیدن معیارها یا استانداردهای کیفیت است شیوه این کار به طور فزاینده ای به سوی سایر ساز و کارها، از قبیل قراردادهای صریح، خصوصی سازی، جداکردن سازمانهای تهیه و تدارک خدمات از سیاست و خط مشی و اخیراً دولت الکترونیکی سوق پیدا کرده است(مقدسی،1384،ص34).............

................

- ابزار ارزیابی

.............

- مدل های عمومی ارزیابی کیفیت خدمات :

تحقیقات زیادی جهت یافتن مناسب ترین روش سنجش کیفیت خدمات انجام شده است.مدلهای بسیاری طراحی و بکارگرفته شده اند که تمامی آنها انتقادهایی نیز به دنبال داشته اند.محققان مختلف ابزارهای گوناگونی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارائه نموده اند.این مدلها عمدتاً در قالب پرسشنامه هستند که به وسیله مشتریان خدمات تکمیل می شوند(قیصری وپیشداد،1385).

...............

- مدل SERVQUAL

...............

- مدل سروکوال موزون :

............

- مدل سروپرف[3] 

............

- مدل سروپرف موزون:

..........

- مدلNormal Quality

.........

- خدمات الکترونیک

.........

- کیفیت خدمات الکترونیک

افزایش خدمات اینترنتی شیوه تعامل شرکت ها با مشتریان را تغییر داده است.خدمات الکترونیکی به عنوان یک خدمت اطلاعاتی تعاملی درک شده است که مکانیزمی را برای شرکتها ایجاد می کند تا خدمات گوناگون شان را ارائه دهند و مزیت رقابتی کسب کنند(Santos:2003).موضوعات کلیدی در ادبیات کیفیت خدمات الکترونیکی شامل ابعاد و معیارهای خدمات الکترونیک،عناصر تجربه وب و رابطه بین تجربه وب،اعتماد،رضایت مشتری،نیت خرید و وفاداری است(Rowly:2006).کیفیت خدمات الکترونیک در مقایسه با کیفیت خدمات سنتی که بر عنصر انسانی در تحویل خدمات تأکید دارد بر نقش آسان کننده های خدمات تکنولوژیکی تأکید دارد(هرینگتون و ویون[4]،2008).

...............

-  سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی

..................

..............

- ای­کوال E-Qual  مدلی برای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک

................

- مفاهیم ومبانی نظری وتعاریف  دولت الکترونیک

- مفهوم دولت الکترونیکی

...............

- تعاریف دولت الکترونیکی

.............

- دیدگاههای رایج درخصوص دولت الکترونیک

     دولت الکترونیکی را می توان از دیدگاه های مختلف نگاه کرد. در اولین دیدگاه که دیدگاهی بسیار ابتدایی و رایج است، دولت الکترونیکی یک سیستم یا سایت اینترنتی است که اطلاعات و خدمات یک دستگاه دولتی را به مردم ارائه می کند.

.............

- ضرورت ها و منافع راه اندازی دولت الکترونیکی

  ایجاد دولت الکترونیکی در واقع در راستای افزایش بهره وری در زمان، کاهش هزینه ها، و سادگی در ارائه خدمات و اطلاعات دولتی به مشتری ها (مردم) است. در این رابطه می توان ضرورت های زیر راجهت برپایی دولت الکترونیکی بر شمرد(نقدی فرد هاشمیان،1382):

......................

- ویژگی های مهم دولت الکترونیکی

...............

-  موانع ایجاد دولت الکترونیکی :

...............

- مقایسه دولت الکترونیک با حکمرانی بوروکراتیک

.............

-  مدل های اطلاع رسانی و ارائه خدمات دولت الکترونیک

..............

- مدل انتشاری[5] :

...........

- مدل جریان اطلاعات حساس[6] :

............

- مدل تحلیل مقایسه ای[7] :

.............

- مدل مشارکت عمومی[8] :

...............

- مدل ارائه خدمات به صورت تعاملی[9] :

................

-مدل مارپیچی آی .سی.دی.تی[10]:

...............

سایر مدلهای دولت الکترونیک به شرح جدول زیر است:

..............

- مروری بر روند شکل گیری دولت الکترونیک در ایران از آغاز تاکنون:

از سال ها پیش فعالیت ها و تلاش های خوبی توسط دانشگاه ها و مراکز گوناگون، به ویژه در عرصه اطلاع رسانی دولت الکترونیک در ایران صورت گرفته است. برای مثال : در اردیبهشت ماه سال 1380 از سوی پژوهشکده الکترونیک دانشگاه علم و صنعت ایران همایشی با عنوان "همایش شهرهای الکترونیکی و اینترنتی کیش" برگزار شد که این اقدام سر فصل تازه ای در راه اطلاع رسانی فناوری اطلاعات در کشور بود.

در این همایش مفاهیمی چون تجارت الکترونیک، اینترنت و کاربردهای آن و دولت الکترونیک برای نخستین بار بصورت جدی در کشور مطرح شد. این همایش از نظر اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی نقش بسیار مؤثری را بر عهده داشت(فیضی و مقدسی،1384،ص161)..............

.....................

- دولت الکترونیک و قانون مدیریت خدمات کشوری

.............

منابع فارسی:

1-    احمدی، نفیسه )1386(. «ارزیابی وب‌سایت‌های کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران و ارایه الگوی پیشنهادی جهت بهبود کیفیت آنها». پایان نامه دکترای کتابداری و اطلاع رسانی. دانشکده علوم انسانی و اجتماعی. دانشگاه آزاد اسلامی. واحد علوم و تحقیقات.

2-    ایران نژاد پاریزی، مهدی (1384)؛ تکریم مشتری و ارائه خدمت برتر (تحول بنیادی در نظام اداری کشور)؛ فصلنامه تحول اداری، شماره 49، تابستان 1384.

....................

..................

 

 


[1].Philip Kotler

[2] . Joseph Juran

[3] . SERVPEREF

[4] .Carmel Herigton and Scott Weaven

[5] .Broadcasting Model

[6] .Critical Flow Model

[7] .Comparative Analysis Model

[8] .E-Advocacy/ Lobbying & Mobilization Model

[9] .Interactive Services Model

[10].ICDT(Information,Communicatin,Distribution,Transaction)Model

قیمت محصول : 23000 تومان

دانلود
برچسب

مبانی نظری خدمات و کیفیت مدیریت کیفیت جامع خدمات الکترونیک دولت الکترونیک