فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو
فایل استیو2000

فایل استیو2000

فایل استیو

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ناامیدی در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




·         توضیحات ابتدایی :


تعداد صفحات :  16 صفحه (15 صفحه متن و 1 صفحه منابع)

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش و با فرمت  doc (آماده جهت پرینت)

نوع تایپ متن : کاملا استاندارد

منابع موجود : منابع موجود در این فایل کاملا جدید هستند:: منابع خارجی (شامل 2016) منابع داخلی (شامل 96)

 

قابل استفاده برای مقاطع::: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی، علوم تربیتی و مدیریت و سایر رشته های مرتبط


 پشتیبانی 09191809834  (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


·         تصویر کلّی :


توضیحات: فصل دوم کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA
  • توضیحات نظری کامل درباره متغیر
  • پیشینه تحقیقاتی در مورد متغیر مربوطه و بعضا متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب در پایان و درون متن
  • منبع :                             دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل:                       WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


·         بخشی از متن :


ناامیدی

امید نمادی از سلامت روانی و توانایی باور داشتن به احساس بهتر در آینده است اما ناامیدی، نقطه مخالف امید و از خصوصیات و مظاهر اصلی افسردگی است (تانگ، 2015). محققان بر این باورند که فرد ابتدا ناامید و سپس افسرده می­شود. ناامیدی بر سلامتی و روابط اجتماعی فرد اثر منفی داشته و فاکتور خطری برای افسردگی و خودکشی می­باشد (بریتون، دابرستین، کانر، هیسل، هیسک و کانول، 2008).

اهمیت امید شاید بواسطه پیامدهای عدم وجود امید بهتر مورد فهم قرار گیرد. ناامیدی یک وضعیت وخیم است که منجر به افزایش یأس، افسردگی و نهایتاً فقدان اشتیاق به زندگی می شود (فولکمن، 2013).

ناامیدی عبارت است از یک حالت روانی که فرد در راه رسیدن به یکی از هدف ها و نیاز های مدنظر خود به مانع و مشکل مواجه گردید. به عبارت دیگر فرد در فعالیت های خود با نیروهای مخالفی برخورد نماید که کوشش های او را خنثی می کنند، و مانع از ارضای نیاز یا هدف او می گردند. انسان در زندگی خود و در اجتماعی که در آن به سر می برد، همواره با بحران های مختلف روبه رو می شود. مسائلی که او را از رسیدن به اهداف کمال جویانه اش باز می دارد و مانع از پیشرفت مادی و معنوی وی می گردد. و تعادل جسمی و روانی او را به هم می ریزد که این امر موجب بروز اختلالات عاطفی و رفتاری می شود تعارض و ناکامی موضوع تحقیقاتی است که روان شناسان در این زمینه انجام داده اند تا با شناخت عمل ناکامی به مقابله با آن جلوگیری نمایند و در نتیچه راه را برای رسیدن به آرمان های عالیه انسان هموار نمایند (ارونسون، 2003؛ ترجمه شکرکن، 1396).


پیشینه پژوهش:

پژوهش بینز، جونز و کریستیانسن (2016) بر روی 230 شرکت کننده روشن ساخت که ناامیدی با گرایش به اعتیاد رابطه مستقیمی دارد. همچنین ناامیدی به عنوان یکی از مهم ترین پیامدهای اعتیاد در افراد می تواند مورد توجه قرار گیرد.

بلکنیو و پرزپیورکا (2016) با پژوهشی که بر روی دو نمونه 631 و 452 نفری انجام دادند، مشخص ساختند که ویژگی های شخصیتی، جهت گیری مثبت و پرهیز از ناامیدی و احساس بد در زندگی، با وجدان بودن و مسئولیت پذیری، ثبات هیجانی و گشوده بودن به تجربه اتفاقات همگی با مشکلات استفاده از اینترنت و بویژه فیس­بوک مرتبط می باشند.

 

 


  • ویژگی های متمایز کننده این محصول نسبت به محصولات مشابه!!!


  • منابع جدید داخلی و خارجی
  • تمامی منابع ذکر شده در متن در پایان آورده شده است!!!
  • تایپ کاملا استاندارد تمامی صفحات، همچنین پاورقی اصطلاحات و اسامی خارجی
  • منابع درون متنی و منابع پایانی کاملا به شیوه APA نوشته شده اند که مورد تایید تمام دانشگاه های ایران (سراسری و آزاد) می باشد
  • ارسال آپدیت های بعدی این فایل به ایمیل شما
  • واضح بودن تعداد صفحات متن و تعداد صفحات منابع
  • پشتیبانی تخصصی  کمتر از ۲۴ ساعت در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل احتمالی در مورد فایل مورد نظر



  • توجه ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است.





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت بررسی معماری پرش کیهانی با عکس و فیلم

پاورپوینت بررسی معماری پرش کیهانی با عکس و فیلم

پاورپوینت معماری پرش کیهانی در قالب ppt و ۹۱ اسلاید به همراه عکس و فیلم مربوطه


مشخصات فایل
تعداد صفحات91
حجم34 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت معماری پرش کیهانی در قالب ppt و ۹۱ اسلاید به همراه عکس و فیلم مربوطه

 

 

مقدمه:

در معماری پرش کیهانی طرح ها به صورت فانتزی و کژریخت است. سبک پرش کیهانی سبک جدیدی است که بیش از ۱۰-۱۲ سال سابقه ندارد . معماری پرش کیهانی را می توان سبک تکمیل کننده فولدینگ نامید.

 

 

فهرست مطالب:

روند تغییر دیکانستراکشن و فولدینگ به پرش کیهانی

علوم و نظریه های قبل از ایجاد نظریه آشفتگی 

هندسه ی نااقلیدسی ، فراکتال

نظریه ی پیچیدگی 

ضوابط طراحی معماری به سبک پرش کیهانی از نظر چارلز جنکز

معرفی معماران برتر این سبک 

فرانک گهری

معرفی کامل پروژه های فرانک گهری 

منابع

فیلم


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ترجمه مقاله ارزیابی، تایید و آزمایش نرم افزار کامپیوتر

ترجمه مقاله ارزیابی، تایید و آزمایش نرم افزار کامپیوتر

ترجمه مقاله ارزیابی، تایید و آزمایش نرم افزار کامپیوتر در 24 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم2 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

ترجمه مقاله ارزیابی، تایید و آزمایش نرم افزار کامپیوتر در 24 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

ارزیابی، تایید و آزمایش نرم افزار کامپیوتر

عنوان انگلیسی :

Validation, Verification, and Testing of Computer Software

تعداد صفحات فارسی : 24 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2085

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2085.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 27 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
کیفیت نرم افزار از طریق بکارگیری تکنیک های توسعه و استفاده از راه کارهای تایید در کل فرایند توسعه،بررسی دقیق ویژگی های کیفی ویژه و شرایط لازم ارزیابی منجر به انتخاب یک مجموعه متعادل از تکنیک های نقد و بررسی، تحلیل ها و آزمایش برای استفاده در کل چرخه ی دوام میشود. این مقاله، رویکردهای ارزیابی ،تایید و آزمایش کنونی را براورد کرده و نقاط قوت ،ضعف و استفاده از چرخه ی دوام را نشان میدهد. در عطف به این موارد، این مقاله، ابزارهای خودکار استفاده شده برای  ارزیابی، تایید و آزمایش را توصیف میکند. در بحث نیروهای تحقیقاتی جدید، تاکید بر روی نیاز مداوم برای توسعه ی یک مبنای نظری قویتر برای آزمایش و نیاز به بکارگیری ترکیبات ابزارها و تکنیکها است که ممکن است در طول هر کاربرد تغییر کند.





Abstract

Software quahty is achieved through the apphcatlon of development techniques and the use of verification procedures throughout the development process Careful consideratmn of specific quality attmbutes and validation reqmrements leads to the selection of a balanced collection of review, analysis, and testing techmques for use throughout the life cycle. This paper surveys current verification, validation, and testing approaches and discusses their strengths, weaknesses, and life-cycle usage. In conjunction with these, the paper describes automated tools used to nnplement vahdation, verification, and testmg. In the discussion of new research thrusts, emphasis is gwen to the continued need to develop a stronger theoretical basis for testing and the need to employ combinations of tools and techniques that may vary over each apphcation.



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی در 27 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تأثیر تنوع کانال های  توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش و وفاداری برند در بازار کره جنوبی در 27 صفحه قابل ویرایش با فرمت ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی




چکیده فارسی

هدف از این تحقیق بررسی ارزش نام تجاری (برند ) مصرف کنندگان کره جنوبی و وفاداری آنها نسبت به نام تجاری اقلام لوکس مد روز خارجی و کانالهای توزیع برای آن نامهای تجاری است از جمله گروه فروشگاههای بزرگ / فروشگاههای اختصاصی، خرده فروشی ، فروشگاههای اینترنتی و خرید از طریق تبلیغات تلویزیون خانگی. علاوه بر این، این پژوهش به بررسی تأثیر انواع کانالهای توزیع بر ارزش نام تجاری (برند ) و وفاداری برند با مقایسه برندهای لوکس مد روز خارجی می پردازد.

این بررسی یک روش تحقیق کمٌی را اجرا کرده و برای آزمودن فرضیه های آن از تحلیل فاکتور، متد anova ، آزمون دانکن و تحلیل چندگانه رگرسیون استفاده نموده است . هنگام آزمودن ارزش نام تجاری (برند ) برای هر یک از نمونه های متنوع کانال توزیع، شرکت کنندگان ارزش نام تجاری را به شیوه های مختلف براساس نوع کانال توزیع ارزیابی کردند. که در این فرایند تفاوت معنی داری را نسبت وفاداری به نام تجاری (برند ) آنها براساس نوع کانال توزیع نشان ندادند.

 وقتی که تأثیر ارزش نام تجاری (برند ) بر وفاداری نام تجاری (برند ) مورد آزمون قرار گرفت براساس نوع کانال توزیع انواع ارزشها بر وفاداری نام تجاری (برند ) موثر واقع شدند .

 همچنین، این پژوهش گزینه های احتمالی کانال توزیع را برای برند های  لوکس مد روز خارجی (flfb) که در بازار کره جنوبی می توانستند موفق ظاهر شوند و ارزشی که آنها باید بر انواع خرده فروشی داشته باشند ، را ارائه نمود.


بعلاوه ، برندهای لوکس مد روز خارجی میتوانند نتایج حاصل از این پژوهش را با بازارهای هدف خود مطابقت دهند.



چکیده لاتین



The purpose of this research is to examine South Korean consumers’ brand value and brand loyalty toward foreign luxury fashion brands and current distribution channels for those brands (i.e., Department stores/Specialty stores, Factory outlet, Internet retailing, TV home shopping). Furthermore, this research examines the impact of channel diversification on consumers’ brand value and brand loyalty toward foreign luxury fashion brands. This study employed a quantitative research method. Factor analysis, ANOVA, Duncan test, and multiple regression analysis were employed to test the hypotheses. When testing brand values for each channel diversification case, participants evaluated brand value differently depending on the type of distribution channel. Participants did not show significantly different brand loyalty depending on distribution diversification cases. When the influence of brand value on brand loyalty was tested, different brand values affected brand loyalty depending on the type of distribution channel. Also, this research could suggest possible distribution channel options for foreign luxury brands to be successful in the Korean market and values they need to put an importance depending on the retail types. In addition, foreign luxury brands could apply the results of this study to their own markets.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمقالات فارسی و انگلیسی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله تاثیرات مخارج آگهی بر وفاداری به مارک تجاری در خدمات در 19 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



چکیده فارسی

چکیده

هدف : این صفحه کمک می کند تا تاثیر هزینه های صرف شده برای آگهی و تبلیغات را برروی وفاداری مارک را بوسیله آزمایش تاثیرات و همزمان هزینه های صرف شده بر روی اگهی و تبلیغات، ذخیره شدن تصویر، کیفیت درک شده و رضایت روی وفاداری مارک مدل بندی کند.

طراحی / روش شناسایی / دیدگاه

مدل پیشنهادی مقایسه می شود با 3 مدل روابط بین رقابتی و تاثیر متغیرهای مستقل روی وفاداری مارک – اطلاعات از خدمات بانکداری و خرده فروشی ها در کره جنوبی استفاده می شود تا به منظور بررسی تاثیر غیر مستقیم ادراک مشتری در هزینه های تبلیغاتی در وفاداری به مارک.

یافته ها


نتایج روشن می کند پیچیدگی تاثیرات مخارج تبلیغات روی وفاداری مارک با نقشهای میانی ایفا شده به وسیله تصویر ذخیره شده کیفیت درک شده و رضایت نتایج مهم بدست آمده در هر دو بازنگری و تفاوت خدمات خرده فروشی در روابط شرکت- مشتری ، پیشنهاد می کند که یافته ها تنومند و قوی هستند .


چکیده لاتین


Purpose – This paper aims to model the effect of advertising spending on brand loyalty by examining the simultaneous effects of advertising spending, store image, perceived quality and satisfaction on brand loyalty.


Design/methodology/approach – A proposed model is compared with three competing models of the relationships amongst, and impact of, independent variables on brand loyalty. Data from the banking and discount store services in South Korea are used to examine the indirect effects of customer perceptions of advertising spending on brand loyalty.


Findings – Results elucidate the complexity of advertising spending effects on brand loyalty, with mediating roles played by store image, perceived quality and satisfaction. Significant results obtained in both banking and retail services differing in firm-customer relationships suggest that the findings are robust.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود